X2-02 موزیک‌فون دوسیم‌کارته نوکیا مجهز به اینترنت

X2-02 موزیک‌فون دوسیم‌کارته نوکیا مجهز به اینترنت
  • 1390/9/17
  • ITTeach
  • 0


نوکیا
X2-02 گوشی دوسیم‌کارته و موزیک‌محور با قابلیت‌های اینترنت معرفی شد.

نوکیا X2-02 ظاهری شبیه X1-01 دارد و مانند آن دوسیم‌کارت را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. با برخورداری از قابلیت Easy Swap یا تعویض آسان، دیگر لازم نیست کاربران برای تعویض سیم‌کارت‌های خود گوشی را خاموش و روشن کنند. کلید اختصاصی مدیریت سیم‌کارت‌ها، ایجاد تنظیمات برای حداکثر 5 سیم‌کارت را فراهم می‌کند. برای هر کدام از سیم‌کارت‌ها می‌توان نام، نشان  و زنگ اختصاصی شخصی‌سازی کرد.

کاربران با مرورگر نوکیا در این گوشی می‌توانند به راحتی، با سرعت و البته با هزینه‌ای مناسب اینترنت را مرور کنند. دسترسی به ایمیل، چت، پیام‌های فوری، برنامه و بازی نیز با X2-02 نوکیا کار ساده‌ای است.

سری X نوکیا همیشه معرف بهترین قابلیت‌های موسیقی بوده‌اند. لذت موسیقی در X2-02 نوکیا را می‌توان با پخش‌کننده موسیقی MP3، کلیدهای مخصوص کنترل موسیقی، بلندگویی با قدرت 106 فون، رابط صوتی 3.5 میلیمتری، حافظه قابل ارتقا تا 32 گیگابایت با کارت حافظه میکرو اس‌دی و باتری قدرتمند 1020 میلی‌آمپر پخش موسیقی تجربه کرد. اما قابلیت موزیک X2-02 به این ختم نمی‌شود؛ X2-02 نوکیا قابلیت پخش موسیقی از طریق رادیوی منزل، سیستم صوتی خودرو و موبایل‌های دیگر از طریق به اشتراک‌گذاری لیست پخش دارد. افزون بر این، این گوشی مجهز به  رادیو اف‌ام با امکان ضبط است که می‌تواند آهنگ‌های مورد علاقه شما را درست از روی پخش زنده رادیویی ضبط کند.

نوکیا X2-02 حتی با وجود باتری بسیار سبک است. اما آنچه در مورد این گوشی نسبت به X1-01 بهبودی قابل ملاحظه به نظر می‌رسد و در نگاه اول کاربر را جذب می‌کند، وجود رابط کاربری سری 40 و دوربین 2 مگاپیکسل با ضبط ویدئویی QVGA است.

X2-02 نوکیا تا 18 روز و نیم استندبای و 9.7 ساعت مکالمه مداوم دوام می‌آورد. قرمز روشن، نقره‌ای تیره، نارنجی، بنفش و آبی، رنگ قاب‌هایی است که این گوشی با آنها در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد. البته عرضه رنگ‌های مختلف این گوشی در بازارهای مختلف متفاوت است.

انتظار می‌رود نوکیا X2-02 تا سه ماهه پایانی 2011 با قیمت حدود 60 یورو قبل از اضافه شدن مالیات و عوارض وارد بازار شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *