فلش DSLR نیکان مدل Speedlight SB-910

فلش DSLR نیکان مدل Speedlight SB-910
  • 1390/9/19
  • مهران
  • 0

 

شرکت نیکون جدیدترین محصول خود را، که فلاش دوربین سری Speedlight SB – 910 نام دارد معرفی کرد. این فلاش وظیفه کنترل انعطاف پذیری قدرتمند را داشته و محافظی برای سیستم نورپردازی خلاق چرخشی(CLS)  است. فلاش جدید نیکون دارای دامنه زوم گسترده ای در اغلب فاصله های کانونی بوده و همچنین دارای فرمت شناسایی FX / DX  است که تنظیمات مربوط به زوم را بر اساس بدنه دوربین بهینه سازی می کند.

 

نیکون SB – 910  استفاده آسان و منوی ناوبری کارآمدی دارد، که دارای دکمه های عملگر روشن، دکمه منو اختصاصی با دسترسی سریع به تنظیمات سفارشی و صفحه  LCDبا رابط کاربری گرافیکی بهبود یافته است. ویژگی جدید برش حرارتی وظیفه ی محافظت در برابر صدمه به پانل فلش و بدنه را از گرمای بیش از حد در هنگام استفاده از فلاش مداوم بر عهده دارد. این دوربین از فیلترهای جدید تصحیح رنگ نوع قوی برای متعادل کردن درجه حرارت رنگ فلورسنت و لامپ های رشته ای استفاده می کند که باعث دوام بیشتر و مقاومت در برابر حرارت می شود.

 

SB – 910 دارای سه طرح روشنایی (استاندارد، center-weighted و even) می باشد که برای مطابقت با تقریبا هر گونه وضعیت عکس برداری در هنگام استفاده از speedlight طراحی شده است. این دوربین همچنین از فناوری بی سیم TTL نیکون پشتیبانی کرده و می تواند به عنوان فلش روی دوربین و کنترلر بی سیم و یا به عنوان Remote Flash کوچکی که توسط دوربین های speedlight SB – 910 ، ویا speedlight های SB – 700 ، کنترلر بی سیم SU – 800  و یا مجموعه Built-in به حالت فرمان دهنده در دوربین های سازگار با D – SLR نیکون استفاده شود.

فلاش اسپید لایت نیکونSB – 910  قیمتی معادل 549.95 $ آمریکا داشته و در اواسط دسامبر 2011 روانه ی بازار می شود.

 

 

 

منبع: Nikon

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *