ماوس سه بعدی و حرفه‌ای 3DConnexion

ماوس سه بعدی و حرفه‌ای 3DConnexion
  • 1390/9/20
  • ITTeach
  • 0

3DConnexion ماوس فضایی جدید و حرفه ای خود را معرفی کرد، یک ماوس حرفه‌ای سه بعدی که برای ارائه ناوش های سه بعدی برتر طراحی شده است. این ماوس سه بعدی با طراحی ارگونومیک خود، سنسوذ 6 درجه آزاد (6DoF) شرکت را نمایان می کند که شما را قادر می سازد براحتی مدل های دیجیتال یا موقعیت های دوربین را در فضای سه بعدی هدایت کنید.  این ماوس کلیدهای QuickView برای دسترسی سریع به 12 نمایش، کلید ضامن چرخشی برای از کار انداختن محور چرخش و همچنین صفحه کلیدی برای دسترسی سریع به کلیدهای Control, Shift, Alt, Esc functions دارد.

ماوس فضایی حرفه ای همچنین بصورت خودکار محیط نرم افزاری شما را شناسایی کرده و دستورات مناسبی را به چهار کلید تابع بزرگ، لمسی و هوشمند خود می فرستد. این ماوس همچنین صفحه نمایشی مخصوص کاربران ویندوز دارد که نمایشی بصری از دستورات اختصاص یافته به کلیدهای تابع هوشمند را نشان می دهد و دارای یک NumPad مجازی برای ورود آسان داده های عددی است.

ماوس فضایی حرفه ای 3DConnexion برای استفاده آسان دسته ای با اندازه مناسب و نرم داشته تا موقعیت دست برای درپوش کنترلر کاملا راحت باشد. قیمت این ماوس 299 دلار می باشد.

 منابع: [3DConnexion][Slashgear]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *