بازدید از کشور نپال بصورت سه بعدی – ساخته شده توسط وب سایت رسمی سنگاپور

بازدید از کشور نپال بصورت سه بعدی – ساخته شده توسط وب سایت رسمی سنگاپور
  • 1390/9/27
  • رضا مهرابي
  • 1

اگر شما همیشه می خواستید به بازدیدی از کشور نپال بروید ولی نتوانسته اید و یا شاید می ترسید که هواپیمایتان پنچر شود که امری کاملا معمولی در سیستم هوایی ایران است و البته بخاطر تحریم ها میتوانید از این امکان جالب و جدید برای سیاحتی کوتاه و بیخطر به نپال استفاده کنید . 

شرکت مسافری سنگاپور برای با تور آنلاین ، که سیاره سه بعدی نامیده میشود ، برای شروع با مکان هایی مانند نپال ، دوربار و چند مکان دیگر پا عرصه ی تنگنای سفر های سه بعدی گذاشته است . در این سرویس شما میتوانید بر فراز نپال پرواز کنید ، در آن راه بروید ، تمام مکان ها را با جزئیات و رزولوشن های بالا ببینید و مانند بازی کردن در فضای سه بعدی به معبد ها و مکان های مختلف بروید .

مناظر زیاد و صداهای جمعیت در بین گشت گذار سه بعدی شما به چشم و گوش میرسد که بصورت زنده ، هر روز آپدیت میشوند .

فکر نکنید که شما برای دیدن و واکاوی این سرویس نیاز به چند پلاگین مخصوص خواهید داشت ، یک پلاگین فلش ، یک پلاگین 500 کیلوبایت مختص خود این سایت و یک سرعت نسبتا متوسط حد اقل 256 کلوبایت بر ثانیه کار شما را راه می اندازد 

مانند یک تور مجازی سیاره سه بعدی به شما امکان خواندن تمامین جزئیات و خصوصیات مکان مورد نظر را به شما می دهد ، در حال حاظر این سرویس در مرحله آزمایشی به سر می برد و هنوز به طور کامل برنامه ریزی نشده است .

اما چیزی که حائز اهمیت است این است که این کار یک کار تقریبا ابتکاری است زیرا قبل از این گوگل و مایکروسافت هر کدام به ترتیب این کار ها را انجام داده اند . تفاوت اصلی این سرویس با دو سرویس ذکر شده در این است که این دو سرویس فاقد صداهای محیطی و حالت پرواز می باشد . 

وراجی بس است خودتان بروید و ببینید (اول خود را ثبت کنید) : http://www.3rdplanet.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *