زیبای صورتی در بازار ایران (نوکیا N8)

زیبای صورتی در بازار ایران (نوکیا N8)
  • 1390/10/4
  • ITTeach
  • 2

نوکیا N8 به رنگ صورتی به طور رسمی با گارانتی اصلی نوکیا وارد بازار ایران شد.

نوکیا N8 صورتی برازنده خانم‌هاست؛ یک گوشی هوشمند صورتی با دوربین 12 مگاپیکسل برای همراه شدن و ثبت بهترین و خاطره‌انگیزترین لحظات. این گوشی مجهز به لنز کارل‌زایس و فلش قوی زنون است. خانم‌ها می‌توانند عکس‌های باکیفیت و ویدئوهای HD که می‌گیرند را در حافظه 16 گیگابایت آن ذخیره و در صورت نیاز ویرایش کنند یا از طریق کابل HDMI در تلویزیون با دیگران به اشتراک گذارند.

اما چیزی که نسخه صورتی رنگ نوکیا N8 را از دیگر رنگ‌های این مدل استثنا می‌کند، وجود لوازم جانبی اختصاصی برای استفاده خانم‌هاست. در جعبه بسته‌بندی این گوشی علاوه بر خود نوکیا N8 صورتی، یک کیف چرم سفید رنگ آیینه‌دار با پوشش داخلی صورتی رنگ و یک آویز زینتی آن هم به رنگ صورتی مشاهده می‌شود.

با استفاده از به‌روزترین نسخه نقشه‌های نوکیا خانم‌ها می‌توانند با امکانات مسیریابی و استفاده از راهنمایی صوتی هم برای رانندگی و هم پیاده به راحتی به مقصد برسند یا از مکان‌های مورد علاقه و دیدنی بازدیدکنند. دیگر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این گوشی از قبیل صفحه‌نمایش 3.5 اینچ لمسی خازنی و پشتیبانی از فرمت‌های گوناگون پخش فایل‌های صوتی و تصویری نیز مانند دیگر گوشی‌های نوکیا N8 است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. والله دوستان نوكيا خبرها رو برامون ارسال ميكنن و ما هم منتشر ميكنيم
      و هيچ گونه ذكر منبعي نميكنند
      چون اونها برامون ارسال ميكنن
      موفق باشيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *