چگونه بفهیم امید به زندگی مان چقدر است؟

چگونه بفهیم امید به زندگی مان چقدر است؟
  • 1390/10/8
  • مهران
  • 6

بعضی ها دوست دارند به من بگویند که امیدی به زندگی ندارم. زندگی من صرف نشستن بیش از حد، گیم بازی کردن و نوشتن مقاله در مورد چیزهای خسته کننده می شود. می خواستم مخالفت خودم را ابراز کنم، بنابراین برنامه ای کاربردی پیدا کردم که بر خلاف نظر آنها، ثابت می کند من امید به زندگی دارم.

اما یک برنامه کاربردی چگونه می تواند به من بگوید که امید به زندگی دارم یا خیر؟ پاسخ این است: با داشتن یک روش علمی اثبات نشده که البته توسط 1 پزشک از هر 497000 پزشک تایید شده است. من با مشاهده ی قبولی ام در این آزمون مشتاق شدم این روش را به شما نیز آموزش دهم، می توانم حداقل با یازده درصد اطمینان بگویم که من امید به زندگی دارم!

برنامه ی رایگانی که به این منظور برای آی فون نوشته شده “The No Life Test” نام دارد و هدفش این است که به کاربران بگوید که آیا آنها واقعا هیچ امیدی به زندگی دارند یا خیر. این نرم افزار ساده، زنگ ها یا سوت های زیادی ندارد، اما فقط یک وظیفه دارد و آن را به خوبی انجام می دهد.

این برنامه می تواند جان میلیون ها نفر از کاربران آیفون، و احتمالا هر کسی که در اطراف آنها است را نجات دهد و از این نظر برنامه ای بسیار مهم و حیاتی است. پس از این مباحثه ی طولانی، اگر این برنامه ی آیفون اطلاع رسانی نکند، یک شخص چگونه می تواند بفهمد که آیا زنده خواهد ماند یا خیر؟

دانلود برنامه تغییر زندگی

قبل از اینکه زندگی تان مسیرش را عوض کند، ابتدا باید نرم افزار را روی آی فون خود دانلود کنید. نگران نباشید؛ دانلود نرم افزار بخشی از این آزمون نیست. فقط از گوشی آی فون خود به فروشگاه app آیتونز متصل شده و به دنبال عبارت “The Ultimate No Life Test” و البته بدون علامت نقل قول بگردید. همچنین می توانید روی این لینک کلیک کرده و نرم افزار را از طریق کامپیوترتان دانلود کنید.

قبل از اینکه جلوتر بروید، کمی مکث کرده، و در مورد تاثیرات آنچه که به دنبالش هستید کمی فکر کنید. آیا شما واقعا هیچ امیدی به زندگی ندارید؟ آیا برای یادگیری چنین دانسته هایی آماده هستید؟ اگر احساس می کنید که آماده هستید، پس زمان حرکت به جلو، ریسک کردن، و دانستن این واقعیت است که چه زندگی کوچکی دارید!

انجام آزمون

پارامتر های این آزمون بسیار ساده، و البته، صد در صد علمی هستند. واقعیت این است که، از بعضی افراد شنیده ام که تیمی از دانشمندان قطب جنوب با دستمزد بالا، 50 سال گذشته را صرف تحقیق روی این نرم افزار آی فون کرده اند. بدیهی است، زمانی که شما تعیین می کنید که کسی زنده بماند یا خیر، مجبورید بسیار دقیق عمل کنید، و من با کمی اعتماد به نفس می گویم که این برنامه بهتر از آن چیزی است که در ظاهر شاهد آن هستیم.

در این مرحله، شما باید از خود بپرسید که این برنامه واقعا چه کاربردی دارد. در واقع فقط دارای یک دکمه قرمز بر روی صفحه نمایش بوده، و هدفش این است که ببینید شما چند بار شما می توانید روی دکمه قرمز بدون خستگی و رها کردن کار آن را فشار دهید. در ظاهر به نظر می رسد این برنامه شبیه یک آزمایش بسیار ساده و آسان باشد. پس از انجام کار، تنها باید تلفن خود را روی زمین قرار داده و به پیاده روی بپردازید. با این حال، اگر شما امیدی به زندگی نداشته باشید، پس انرژی ای هم برای راه رفتن نخواهید داشت، از این رو تلاشتان به شکست خواهد انجامید.

این ابزار قاتل واقعی completionist ها و Achievement junkie ها (افرادی که مسلما دارای حداقل میزان عمر می باشند) می باشد. این دستاورد مرکز بازی های سطح بالا از شما می خواهد یک میلیون بار دکمه قرمز را فشار داده و رها کنید. این مقدار حیرت آور یک میلیون بار بیش از یک طول عمر نیست، اوه نه، هنگامی که برنامه را می بندید شمارشگرش ریست می شود. چیزی که مشخص و واضح است این است که اگر شما به این موفقیت برسید، صراحتا عمری ندارید.

در این زمینه افرادی وجود دارند که در صدر جدول هستند، اما من فکر می کنم این لیدر بوردی که به این کار با این امتیاز پایان داده کار جالبی نکرده. شاید باید آنها را به جای leaderboard (برنده ی صدرجدولی) یک  loserboard (بازنده ته جدولی) نامید.

اگر دریافتید که هیچ فرصتی برای زندگی برایتان باقی نمانده، اخم نکنید! فقط برنامه را ببندید، از خانه خارج شده، با برخی افراد دیدار کنید و به انجام برخی مسائل بپردازید. بدین گونه می توانید صاحب یک زندگی باشید. حتی شاید بتوانید کاری به عنوان یک سخنران انگیزاننده و یا هر کار دیگری برای خود دست و پا کنید خودتان را تصور کنید که از این حالت خود را رها ساخته و داستان چگونگی تغییر زندگی تان را برای افراد منکوب شده تعریف می کنید.

نتیجه گیری

این نرم افزار جهان را تغییر خواهد داد. همه افرادی که مفهوم واقعی زندگی را در جهان درک نکرده اند، اکنون می دانند که چه مشکلی دارند بنابراین برای حل آن گام برخواهند داشت. شاید از خانه بیرون رفته و تبدیل به فضانورد، و یا حسابداری بسیار دون رتبه شوند. شاید نوار پیشرفت بسیار جذاب Nyan Cat را برای ویندوز بسازند! شاید جملات خوبی در مورد داشتن یک زندگی خوب برای دیگران بیان کنند،  و قبل از آنکه ما اطلاع داشته باشیم، هر کس در جهان زندگی بهتری برای خود داشته باشد. تمامی این موارد می توانند در یک نرم افزار آی فون رایگان برآورده شوند!

منبع: makeuseof

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. واسه pc یا اندروید چیزی نمیشناسی
    خیلی نیاز دارم !!
    اصلا میرم پیشه روانپزشک!!

    1. دوست من موضوع بحث ما سیر شدن از زندگی نیست. موضوع اینه که این ابزارهای جدید شامل کامپیوتر و اینترنت و موبایل و … وقتی برای کارای دیگه مثل ورزش و درس خوندن و کار پیدا کردن نمی ذاره. این برنامه می خواد اونو مشخص کنه

  2. خیلی با هیجان نوشته بودی و کلی لذت بردم
    اول بگم اونی که نفره اوله توی این بازی خیلی آدم باحالی هست ، دمش گرم ، کلی به یارو خندیدم
    بعدش هم بگم که یه نرم افزار اون هم از نوع رایگانش نمی تونه طول عمر رو مشخص کنه ، اینا فقط بازی هست

    1. محمد رضا جان بنده فقط ترجمش کردم. نویسندش ظاهرا خیلی هیجان زده شده بوده وقتی اینو دیده و یا اینکه خیلی افسرده بوده!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *