اپلیکیشن یاهو با امکانات جدید

اپلیکیشن یاهو با امکانات جدید
  • 1390/10/11
  • مهران
  • 0

APP رسمی پیش بینی وضع آب و هوای یاهو برای آندروید به تازگی با ویژگی های جدیدی بروز رسانی شده است. در میان تمام برنامه های پیش بینی آب و هوا که دارای جذابیت بصری، بسیار آگاهی بخش و پر از ویژگی که در حال حاضر در آندروید مارکت موجود است، چرا باید کاربری دنبال جایگزین دیگری باشد؟ خوب، به چند دلیل، ابتدا چون این یکی محصول یاهوست، دوما تمام معیارهای فوق الذکر را که باعث می شود یک برنامه آب و هوا ارزش توجه را داشته باشد داراست، و سومین دلیل، اینکه چند ویژگی های کاملا منحصر به فرد را در خود جای داده است. به عنوان مثال، عکس های از فلیکر که تقریبا نشانگر “احساس” دقیقی از وضع آب و هوای مکان های انتخاب شده می باشد، جزئیات دقیق و گسترده ی آب و هوایی از Weather Channel که می توان تنها با ثبت اطلاعات دستگاه خود به آنها دسترسی داشت، گزینه ای برای دریافت به روز پیش بینی آب و هوا برای 10 محل مختلف مورد علاقه تان، ویجت صفحه اصلی به اندازه ای تعاملی است که یک نسخه مینیاتوری از خود برنامه را تکرار کرده و شما را از شرایط آب و هوایی حال حاضر برای هر محل انتخاب شده مطلع می کند، و در نهایت، قیمت APP، 0 دلار و به عبارت دیگر رایگان است! برای جزئیات بیشتر دکمه jump را فشار دهید.

 

در یک نگاه کلی، برنامه به روز شده ی پیش بینی وضعیت آب و هوای یاهو را می توان به عنوان تلاشی در جهت تلفیق ویژگی های برنامه های محبوب با برنامه های مربوط به آب و هوا (درست مثلWeddar) ارزیابی کرد. به نظر می رسد ایده ی اصلی این برنامه از ایده ی پروژه ی پیش بینی آب و هوای Fickr، که به معنای تصاویر متعددی از نقاط مختلف جهان است، که هر یک شرایط آب و هوایی فعلی در آن منطقه خاص را برای دادن ایده بهتری به کاربران (به خصوص مسافران) از چگونگی وضعیت آب و هوایی و در واقع القای احساس یا به تصویر کشیدن شباهت آن آب و هوا در یک منطقه خاص، به جای اطلاع رسانی در مورد درجه حرارت و سایر پارامترهای هواشناسی پیچیده است.

هنگامی که این APP اجرا می شود، وضعیت آب و هوای کنونی، پیش بینی آب و هوای 5 روز آینده و تصویر پس زمینه مرتبطی را نشان می دهد. برای دریافت اطلاعاتی در مورد پیش بینی وضع آب و هوای شهر دیگری از شهرهای انتخابی تان در جهان روی صفحه نمایش به چپ و راست حرکت نمایید. اضافه کردن محل جدید بسیار ساده است. از روی صفحه اصلی برنامه، به Menu>Locations رفته و با ID یاهو خود را وارد شوید. بر روی علامت بعلاوه (+) رفته و محل مورد علاقه خود را وارد کنید. شما می توانید برخی اسامی شناخته شده / شهرهای جهان به لیست مکان هایتان اضافه کنید، خیلی خوش شانسید که این برنامه قادر به پیدا کردن یک تصویر کاملا منطبق با جستجوی هر محل خواهد می باشد. بر خلاف دیگر برنامه های آب و هوای جایگزین، صفحه اصلی این نرم افزار کمتر به هم ریخته است، با این حال آخرین اطلاعات آب و هوایی را به شما ارائه می کند. در هر صورت، اگر فقط می خواهید از دبدن تصاویر (و نه پیش بینی آب و هوا) زیبا از مکان های مختلف لذت ببرید، فقط کافی است در نقطه ای در میانه ی صفحه اصلی برنامه با انگشتتان ضربه زده و به سمت چپ یا راست حرکت نمایید.

مایلید با نگاهی سریع از شرایط آب و هوایی با جزئیات بیشتری آگاه شوید؟ فقط گوشی خود را (در جهت افقی) برای پیدا کردن جزئیات بیشتر آب و هوا از جمله طلوع خورشید، غروب آفتاب، بارومتر، دید، جهت باد، احساس آن وضعیت آب و هوا (دما)، نقطه شبنم، پدیداری ماه، سرعت باد، رطوبت و اطلاعات بیشتر کج کنید. برای پیش بینی دقیقتر، می توانید از دکمه Extended Forecast  برای رفتن به وب سایت The Weather Channel استفاده کنید. این در حالیست که ضربه زدن به قسمت پایین و سمت چپ صفحه اصلی برنامه شما را به وب سایت رسمی فلیکر هدایت می کند، دکمه Share در پایین و سمت راست این صفحه به شما اجاز می دهد تا آب و هوای شهری خاص به همراه عکس مربوطه را از طریق فیس بوک، توییتر، ایمیل و ابزار های دیگری به اشتراک بگذارید.

اما این همه داستان نیست! ویجت ظریف اینAPP ، قابلیتی جدید به صفحه اصلی گوشیتان اضافه می کند که عبارت است از پوشش مکرر تمام مکان ها همراه با پیش بینی به روز رسانی آب و هوا و تصاویر مربوط به هر کدام. اگرچه این نرم افزار (که از هم اکنون) فیلم های HD را پوشش نمی دهد، اما این به معنای نیاز کمتر این برنامه به فضای ذخیره سازی روی دستگاه در مقایسه با برخی از برنامه های جایگزین دیگر مانند BeWeather، +Weather و غیره، که از ویژگی های ذکر شده پشتیبانی می کنند می باشد.

Yahoo Weather را می توانید به صورت رایگان از اندروید مارکت دریافت کنید. همچنین این برنامه را از طریق لینک مارکت زیر نیز می توانید به صورت مستقیم دانلود نمایید.


دانلود Yahoo! Weather

منبع: Addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *