مشاهده فیلم‌ها در گوگل کروم به صورت متوالی در یک تب جدید

  • 1390/10/15
  • حدیث دلبرد
  • 0

شما اغلب به دنبال موسیقی ها و فیلم های مورد نظرتان هستید و تمایل دارید آن ها را به دترتیب و به  دنبال هم  مشاهده کنید  ولی همواره این مشکل وجود داشته و امکان دیدن فیلم ها بصورت دنباله دار و پشت سر هم یکی از مشکلات دوست داران فیلم بوده است .

Bulk Player Mate For YouTube یک ازونه برای گوگل کروم است که امکان دیدن فیلم ها را به صورت متوالی برای شما در یک تب جدید امکان پذیر می کند .این کار تنها بوسیله کلیک کردن بر روی لینک فیلم مورد علاقه شما صورت می گیرد .

Bulk Player Mate For YouTube این امکان را به کار بران می دهد که بتوانند یک لیست سفارشی از فیلم های مورد علاقه  خود تهیه کنند و آن را بطور متوالی مشاهده کنند .

زمانی که Bulk Player Mate For YouTube نصب شد یک دکمه برای پخش در کنار نوارد آدرس قرار دارد. در یوتیوب ، با کلیک کردن بر این دکمه می توانید لیست ویدیو ها را مشاهده کنید شما می توانید در این لیست گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید .همچنین به سه روش متفاوت می توانید لیست را مشاهده نمایید :

  • با شرح متن
  • با ریز عکس هایی از فیلم
  • با فیلم های جاسازی شده

شما حتی می توانید تمام گزینه های بالا را انتخاب کنید و برای دیدن فیلم ها از تر کیب این سه مورد برای یافتن و آشنایی با ویدیو خود استفاده کنید .

با استفاده از چک باکس ها می توانید فیلم مورد نظر را mark کرده و انتخاب کنید و با استفاده از دکمه های بالا پایین که دقیقا در زیر صفحه وجود  دارد ترتیب پخش را تغییر داده و تنظیم کنید  و در نهایت با فشردن کلید ok  می توانید فیلم ها را پخش کنید .

با انجام کارهای بالا یک تب جدید باز می شود تا ویدیو های شما را  پخش کند این تب جدید یک player می باشد که با گزینه هایی که دارد شما می توانید بصورت دستی ویژگی هایی را که انتخاب کرده اید تغییر دهید .

این کلید ها عبارتند از دکمه next برای  جلو بردن فیلم ، دکمه perevios برای عثب بردن همچنین گزینه play  برای شروع از ابتدای فیلم . علاوه بر این شما می توانید اندازه player  خود را بزرگ  یا کوچک کنید .

Bulk Player Mate For YouTube  را از اینجا دانلود کنید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *