سرگرمی روز جمعه : Dibbles 2 – نشانه زمستان

سرگرمی روز جمعه : Dibbles 2  – نشانه زمستان
  • 1390/10/23
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

بهترین روز کاری بالاخره رسید ! روزی که فردایش تعطیل است . پس بهتر است کمی از استرس و فشار کار کم کنید و کمی به خودتان برسید ، بهتر است حتی چند دقیقه ای هم که شده در محیط کار تفریح داشته باشید . در بازی این هفته یک بار دیگر به سراغ بازی Dibbles می رویم با این تفاوت این بار نسخه جدید بازی را بررسی می کنیم. ماموریت شما در این بازی این است که به پادشاه کمک کنید تا از سفرش در سرزمین بی آب وعلفی که در زمستان در پیش دارد زنده بماند .

Dibbles 2  –  نشانه زمستان  

در اینجا می توانید یک نگاه به قسمت کمکی و هلپ که در پشت زمینه قرار گرفته است بیاندازید . این قسمت به شما کمک می کند تا بازی را بهتر درک کنید و بهتر بازی کنید .

 

چهل و چهار مرحله منتظر شماست تا حسابی خودتان را سرگرم کنید و از آن لذت ببرید …

درهر کدام از مراحل وقتی وارد آن می شوید ابتدا کمرنگ می شود .این عمل در واقع بسیار مفید است چرا که به شما این امکان را می دهد تا زمان کافی برای بررسی بازی و اتفاقاتی که قرار است با آن مواجه شوید داشته باشید و از این طریق استراتژی خوبی برای آن اتخاذ کنید . چرا که این استراتژی برای هر مرحله با مرحله بعد متفاوت است.

 

هنگامی که بر روی پنجره بازی کلیک کردید یا کلید فاصله را فشار دادید ، سایه محو می شود و شما باید به سرعت تمام سنگ هایی را که دارید در مکان مناسب قرار دهید .

 

اولین پروژه  ما آماده شد تا از آن استفاده کنیم. … هنگامی که او توانست به سنگ مورد نظر برسد می تواند عملیات جابجایی را انجام دهد .

 

در اولین مرحله پادشاه   ما خودش را به پل می رساند و بقیه به سادگی می توانند نجات پیدا کنند .

در سمت چپ می توانید مشاهده کنید که پادشاه ما از کلبه ی خودش بیرون آمده …

 

در پایان هر مرحله امتیازات شما بر اساس کارهایی را که انجام دادید و موفقیت هایی که به دست آورده اید در بالای صفحه نمایش نشان داده خواهد شد .

یک بار دیگر پیش نمایش مرحله بسیار مفید واقع شد …

مرحله دوم هم به سادگی قابل عبور کردن و پاس شدن است فقط کافی است کمی در انتخاب مکان سنگ ها دقت کنیم و توجه بیشتری روی آن داشته باشیم.

امیدوارم از بازی لذت ببرید و آخر هفته خوبی داشته باشید .

از اینجا می توانید بازی را مشاهده کنید .

 

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *