دانلود اپلیکیشن آندروید برای فوروارد کردن پیامک‌ها به شبکه‌های اجتماعی و ایمیل

دانلود اپلیکیشن آندروید برای فوروارد کردن پیامک‌ها به شبکه‌های اجتماعی و ایمیل
  • 1390/10/27
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

 

برنامه ای که در این مقاله قصد معرفی اش را داریم SMS Board نام دارد که برای سیستم عاملآندروید طراحی و عرضه شده است و به شما اجازه می دهد تا بلافاصله پس از دریافت یک پیامک روی تلفن همراه خود آن را در حساب کاربری فیس بوک / توییتر خود پست کنید و یا به یک آدرس ایمیل ارسال نمائید، رابط اصلیبرنامه تشکیل شده از یکصندوق دریافت اختصاصی که تمام پیام های متنی اخیر دریافتی توسط گوشی شما را در خود لیست کرده است. برای به اشتراک گذاشتن یک پیامک، تنها کافیست بر روی آن ضربه ای بزنید، یک سرویس از میان لیست باز شده برگزینید و ارسال کنید تمام! این همه کاری که برنامه می تواند انجام دهد نیست، چرا که برنامه گزینه ای با عنوان SMS Popup دارد که اگر فعال باشد (رفتن به Menu > Settings)، هر کدام از اس ام اس های دریافتی را درون یک کادر محاوره ای نمایش می دهدکه همراه خود گزینه ای برای ارسال این پیام به هر کدام از سرویس های مورد پشتیبانی فقط با یک کلیک را می دهد. اسکرین شات های حاوی جزئیات برنامه و لینک دانلود در ادامه مطلب می آید.

 

پیش از این، برنامه های کاربردی چندی عرضه شده اند که به کاربر امکان این را می دادند که پیامک را به طور مستقیم به دسکتاپ رایانه، ایمیل، توئیتر یا در بهترین حالت ترکیبی از موارد فوق ارسال نماید. برنامه هایی از قبیل: Texty, SMS Diversion, Total SMS Control ، و بسیاری دیگر، با این حال ،SMS Board، نه تنها ادغام با فیس بوک را به لیست بالا اضافه کرده، بلکه به طور حتم ساده ترین برنامه از لحاظ استفاده کاربری می باشد و نسبت به هر یک از راه حل های فوق  بسیار  دسترسی سریعتری دارد.

 

استفاده از SMS Board  حتی ساده تر می شود به شرطی که به این برنامه اجازه دسترسی به حساب کاربری فیس بوک / توییتر خود را بدهید، و سرویس گیرنده های ایمیل بر روی گوشی شما نصب شده باشد. برای هر اس ام اس دریافتی، همه کاری که باید انجام دهید کلیک روی یکی از گزینه های Email, Tweet  یا  FB Share، از کادر محاوره ای ،برای فوروارد کردن پیامک به سرویس موردنظر در کمترین زمان ممکن است. علاوه بر این، مزیت خوب دیگر این است که شما امکان  هر گونه تغییرات مورد نیاز در محتوای پیام قبل از ارسال یا فوروارد کردن آن را خواهید داشت

 

با این حال، در اینجا باید یادآوری شود که هم اکنون، SMS Board  صرفا قادر به فوروارد کردن پیام های متنی است و از پاسخ دهی کاربر به پیامک دریافتی  از داخل برنامه پشتیبانی نمی کند. چیز دیگری که باید به یاد داشته باشید این است که این برنامه به شما اجازه می دهد تا یک پیام متنی ساده که حداکثر از 140 کاراکتر تشکیل شده را فوروارد کنید، اما نه فراتر از آن.

 

با این حال، با توجه به رایگان بودن برنامه، نصب و حداقل یکبار اجرای برنامه برای امتحان کردنش هیچ ضرری ندارد. بنابراین، دفعه بعدی که شما پیامکی دریافت کردید که ارزش به اشتراک گذاری داشت، شما به راحتی و بلافاصله می توانید آن را  روی دیوار  فیس بوک ، یا تایم لاین توییتر  خود پست کنید یا به تمام مخاطبین صندوق پست الکترونیکی خود ارسال کنید.SMS Board  در فروشگاه محصولات آندروید به صورت رایگان در دسترس است ، و روی سیستم عامل آندروید از نگارش2.2 و بالاتر کار می کند. این برنامه را از طریق لینک زیر یا اسکن کردن کد QR در زیر می توانید دانلود و نصب کنید!

لینک دانلود SMS Board

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *