افزونه Facebook Tweak برای FireFox

  • 1390/11/1
  • حدیث دلبرد
  • 0

آیا شما از اون دسته از کاربران Facebook هستید که  برای اطلاع از پیام های دریافتی خود در Facebook مجبورند هر از چند گاهی به صفحه اول برگردند تا ببینند چه اعلان هایی داشته اند ؟ اگر از این دسته افراد باشید قطعا به زودی از این کار بیزار می شوید و این عمل برای شما بسیار خسته کننده می شود .

اما خوشحال باشید که افزونه های فایر فاکس باز هم در سختی ها به داد شما رسیده اند Facebook Tweak نام افزونه ای است که فایر فاکس برای کمک به شما در Facebook  طراحی کرده است . در واقع Facebook Tweak  این معضل بزرگ را برای شما حل می کند. Facebook Tweak نوار آبی رنگ ثابت  در بالای صفحه به شما می دهد که  حتی در زمانی که به پایین حرکت کنید و یا حتی به صفحه های دیگر بروید نوار اعلان ( همان نواری که تعداد اعلان ها را برای شما مشخص می کند ) را نشان می دهد  .

به طور عادی و معمول شما وقتی که به پاییین صفحه Facebook   حرکت می کنید نوار اعلان آبی رنگ از بین می رود اما با افزودن این افزونه این نوار آبی رنگ هر جا که باشید و در هر قسمتی از صفحه که باشید برای شما نشان داده می شود .

FB with FB Tweak

Facebook Tweak  یک ترفند ساده است که این نوار اعلان را برای شما ثابت نگه می دارد . هر چند شما به صفحه های دیگر یا پایین صفحه مراجعه کنید اما این افزونه با ثابت نگه داشتن نوار اعلان به شما اجازه می دهد تحت هر شرایطی اعلان های خود را ببینید و مجبور نباشید ابتدای صفحه برگردید تا اعلان ها را مشاهده نمایید .

دانلود افزونه Facebook Tweak در افزونه‌های فايرفاكس

دانلود افزونه  Facebook Tweak از دنیای افزونه

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *