RE برای 3DS منتشر شد

RE برای 3DS منتشر شد
  • 1390/11/10
  • ميثاق جراحي
  • 0

آخرین شماره از سری بازی  ترسناک – بقای Resident Evil با نام تجاری resident evil revelations برای کنسول نینتندو 3DS منتشر شد  و توانست امتیاز  خوبی را دریافت کند و به یکی از عنوان های بسیار خوب و انحصاری در جدیدترین کنسول نینتندو تبدیل شود.


این شماره  در واقع پل و  شکافی بینشماره ی 4 و 5 از سری Resident evil می باشد و شخصیت هایی که در این شماره ایفای نقش می کنند،  Chris Redfield و شریک همیشگی او جیل ولنتاین است که شخصیت اصلی در شماره ی سوم از این سری بود.

اضافه شدن  عناصر وحشت جدید و  منحصر به فرد متناسب با ویژگی های نینتندو 3DS، این شماره را بسیار مهیج تر از قبل کرده است. در این قسمت شما به همراهی دیگر اعضای تیم برای تجسس و بررسی   یک مورد مشکوک، به یکی از کشتی های  وسط آبهای سرد، اعزام می شوید. داستان بازی به این راحتی خلاصه نمی شود ولی هدف ما بیشتر انداختن نیم نگاهی به این بازی به دلیل انتشار آن برای 3DS می باشد، ولی در حالت کل داستان جدید است و عناصر خلاقانه ی زیادی در آن وجود دارد که منحصر به revelations خواهد بود.

از ویژگی های این شماره می توان به :
قابل انعطاف صفحه لمسی  : استفاده از صفحه لمسی  برای حل معما و دسترسی آسان به سلاح های ذخیره شده و جابه جایی سریع بین ابزار ها و لوازم  ضروری.

با استفاده از تجهیزات اسکن می توان  به تجزیه و تحلیل نقاط ضعف دشمن پرداخت و اقلام مهمی که بازیکن در طول بازی به آنها نیاز دارد، توسط این اسکنر به راحتی قابل دیدن هستند.

نوع جدیدی از مبارزه با دشمنان : در این شماره چون تماس زیادی با آب وجود دارد، موجودات و دشمنان جدیدی بر این اساس پیدا شدند و مبارزه ها به زیر آب هم کشیده می شوند.

دیدگاه یا هدف جایگزین سوم شخص به اول شخص  : بازیکنان می توانند زاویه ی دوربین بازی را در هنگام مبارزه ها به اول شخص تغییر دهند. با گرفتن هدف و نشانه به صورت اول شخص می توان دشمنان را آسان تر شکست داد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *