سرگرمی روز جمعه : چالش در پازل پریزما

سرگرمی روز جمعه : چالش در پازل  پریزما
  • 1390/11/14
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

 

یک هفته طولانی دیگر نیز به اتمام رسید ، خب حالا که در ساعات آخر کاری هستید چرا کمی به خودتان استراحت نمی دهید و کمی تفریح نمی کنید ؟ در بازی بسیار جالب این هفته ماموریت شما این است که پل هایی از جنس انرژی در میان نقطه های ایزومتریک موجود درست کنید  وقبل از آنکه انرژی شما به پایان برسد به نقطه پایان برسید

 

چالش در پازل پریزما

هدف بازی همانطور که ذکر شد این است که به کمک انرژی موجودی که در اختیار دارد در میان نقطه ها پل هایی بزنید و این کار را باید از نقطه شروع آغاز کنید . کم کم سطح انرژی شما کاسته می شود پس باید قبل از آنکه به پایان برسد کار را به اتمام رسانید .

 

 

در ابتدا شما فقط قادر به دسترسی به منطقه سبز را دارید ولی به محض اینکه انرژی بیشری کسب کردید می توانید به ناحیه های دیگر نیز دسترسی پیدا کنید .

 

هنگامی که آماده شدید در اولین مرحله یک آموزش سریع به شما داده می شود که نسبتا خوب و کافی به نظر می رسد. هنگامی که کار را به اتمام رساندید بر روی دکمه ادامه کلیک کنید .

 

 

در واقع مرحله اول چیزی شبیه به آموزش و یاد گیری برای شما محسوب می شود . توجه داشته باشید که محل های شروع به چه صورت است …

 

با این حال هنگامی که موس را نزدیکی جایی که باید شروع کنید، می برید همانند طوری که در تصویر زیر می بینید ، روشن می شود . بر روی آن کلیک کنید تا آن را فعال کنید .

 

بر روی نقطه دیگری که می خواهید اتصال برقرار شود، موس را ببرید و با کلیک کردن بر روی آن دو نقطه را به هم متصل کنید .

توجه فرمایید : در گوشه سمت چپ می توانید مقدار باقی مانده انرژی که در واقع همان تعداد حرکتهایی که می توانید انجام دهید است را مشاهده کنید .

یک انرژی دیگر آماده است تا در یک لحظه کار را تمام  کنید …

 

 

هنگامی که مرحله ای را به اتمام رساندید ، امتیازات شما نشان داده خواهد شد ، امتیازات شما بستگی به آن دارد و آنجا شما می توانید انتخاب کنید که بازی را ادامه دهید و یا همین مرحله را تکرار کنید .

 

 

در اینجا هنوز ستاره ی کافی برای باز کردن دیگر مناطق بدست نیاورده اید !

 

در مرحله دوم نقاط انرژی به شما معرفی می شوند … این در زمانی که شما سعی در بدست آوردن آنها دارید بسیار موثر و کمک کننده است!

 

 

 

تقریبا همان جا…

 

 

یک راند موفقیت آمیز دیگر !

 

همانطور که مشاهده می کنید دیگر مناطق قبل از اینکه شما منطقه سبز را آزاد کنید ، قابل دسترس شده است.

 

در مرحله سوم شما با ساختارهای کریستالی شکننده، آشنا خواهید شد که برای عبور از آنها باید آنها را خورد کنید .

 

امیدوارم از این بازی لذت کافی را ببرید چرا که به نظر نگارنده بازی بسیار جذاب و خوش ساختی است.

موفق باشید .

از اینجا می توانید بازی را مشاهده کنید

منبع : How-To Geek

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *