نشانه‌گذاری سر فصل‌ها و کلیک بر روی آنها با افزونه Scrollbar of Contents

  • 1390/11/16
  • حدیث دلبرد
  • 0

اغلب در مواجهه با مقالات یا وب سایت هایی که صفحه اول بسیار بلندی دارند ما دوست داریم به سرعت از سر فصل ها عبور کنیم و به منطقه مورد نظر خود برسیم اما جزییات بکاربرده شده این کار را برای ما سخت می کند.

Scrollbar Of Contents یک افزونه برای گوگل کروم است که پیمودن جزییات را برای ما راحت می کند و ما میتوانیم به راحتی به  مطلب مورد نظر خود دست پیدا کنیم . در حقیقت Scrollbar Of Contents با نشانه گذاری سر فصل ها و کلیک بر روی آنها به ما اجازه می دهد سر فصل هارا سریعتر طی کنیم . همچنین شما می توانید با کلید های میانبر مثل Shift-Alt-M برای حداقل رساندن / حداکثر رساندن و کلید های ترکیبی  Shift-Alt-N برای پنهان کردن یا نشان دادن مکان های مورد نظر بکار ببرید .

زمانی که شما این افزونه را نصب کردید یک  دکمه در ست در کنار نوار آدرس مرورگر شما اضافه می شود زمانی که یک صفحه لود شد با کلیک بر روی این دکمه می توانید موضوعات و سر فصل ها را نمت=ایش یا پنهان کنید . با کلیک کردن بر آنها می توانید به قسمت مشخص کرده بروید و حتی  می توانید این  افزونه را سفارشی کنید.

در ادامه قابل ذکر است شما می توانید تنظیمات افزونه Scrollbar Of Contents از طریق گزینه ها انجام دهید .

شما می توانید قسمت های مارک کرده یا مشخص کرده را پنهان کنید ، نمایش دهید یا اینکه کوچک و بزرگ کنید .علاوه بر آن می توانید با انتخاب عنوان تمام متن را نمایش بدهید

Scrollbar of Contents به کاربران امکان محاورات  تعاملی داده و همچنین آنها را از یک جستجو گر قدرتمند بهره مند می سازد .

دانلود افزونه Scrollbar Of Contents در افزونه‌های گوگل کروم

 

دانلود افزونه Scrollbar Of Contents از دنیای افزونه

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *