افزونه WikiMatrix برای فایرفاکس

  • 1390/11/19
  • حدیث دلبرد
  • 0

Wikipedia یکی از دانش نامه های زاد است که دارای تعداد نامحدودی اطلاعات از افرادی است که این مطالب را ایجاد می کنند .وجود تعداد زیادی مطالب زیر شاخه ها و… گاهی موجب سر در گمی افرادی می شود که از این دانشنامه استفاده می کنند.

افزونه WikiMatrix یک افزونه مفید برای مرور گر firefox  است که برای بهبود عملکرد کار بران در کار با وکیپدیا طراحی شده است .روش کار این افزونه به این ترتیب است که با نصب آن بر روی مرورگر خود ، در هنگام مشاهده سایت وکیپدیا یک علامت ضربدر X در کنار هر ردیف و یا جدول قرار می دهد که شما می توانید ریدف هایی را که به آنها نیازی ندارید را ببندید ( در واقع X همان دکمه Close می باسد ).

امکان مفید دیگر افزونه WikiMatrix این است که ، پس از اینکه جدول یا ردیف هایی را delete کردید ،WikiMatrix لیست آین ردیف ها را در انتهای صفح قرار می دهد تا بتوانید آن ها را باز یابی کنید .برای اینکار کافی است دوباره دکمه X در کنار عنوان ردیف را کلیک کنید.به همین راحتی دوباره آن جدول برای شما قابل مشاهده می شود.

با Delete کردن ردیف هایی که مشاهده آن ها لازم نیست می توانید از سایر مطالب بهره بیشتری ببرید و امکان مقایسه بیشتری به شما می دهد.

پس یادآوری میکنیم که می توانید سطر هایی را حذف کنید تا بهتر بتوانید از مطالب استفاده کنید در صورت تمایل به برگرداندن سطر های حذف شده به انتهای صفحه مراجعه نمایید و با فشردن دکمه X آنها را به صفحه اصلی بر گر دانید. WikiMatrix برای موضوعاتی که گستردگی زیاد آن ها موجب سر در گمی است موجب راحتی کار شما می شود.

دانلود افزونه WikiMatrix در افزونه‌های فايرفاكس

دانلود افزونه WikiMatrix از دنیای افزونه

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *