لنز قابل تعویض K-01 از شرکت Pentax

لنز قابل تعویض K-01 از شرکت Pentax
  • 1390/11/20
  • مهران
  • 0

 

شرکت پنتاکس لنز دوربین قابل تعویض جدید خود را با نام K-01 (دوربین mirrorless)معرفی کرد. این لنز توسط Marc Nerson طراحی شده که به جهت طراحی طیف وسیعی از اشیای و تجهیزات مبلمان و محصولات خانگی شامل دوچرخه، اتومبیل، هواپیما و قایق شخصی شناخته شده و معروف می شود. طراحی mirrorless K-01  با لنزهای ENTAX K-mount سازگار است.

K-01 از سنسور تصویری در اندازه ی  APS-Cبا CMOS 16 مگاپیکسلی و صفحه نمایش ال سی دی 3اینچی بهره می برد. این دوربین دارای سیستم تغییر سنسور کاهش لرزش و گرد و غبار شرکت PENTAX است که با هرنوع لنز دوربین نصب شده سازگار بوده، و حالت عکاسی پشت سر هم با سرعت 6fps جهت عکسبرداری سریع را فراهم می نماید. شرکت پنتکس لنز دوربین قابل تعویض مدلXS F2.8SMC PENTAX-DA 40mm خود را که باریک ترین لنز قابل تعویض جهان می باشد، برای K-01 عرضه خواهد کرد. این دوربین mirrorless دارای حالت In Camera HDR می باشد که ترکیبی از Exposure های تعریف شده توسط کاربر در یک تصویر واحد برای افزایش کیفیت تصویر، و حالت های چندگانه ی عکسبرداری شامل P، Av، Tv، و M و نیزAuto Picture، حالت های صحنه، و فیلترهای خلاقانه می باشد.

دوربین PENTAX K-01 محدوده ی قابل انعطافی از ISO را از 100 تا 25،600 و نیز قابلیت Focus Peaking Mode را که Focus دستی سریع و دقیقی را برای برنامه های کاربردی Focus دقیق می باشد، فراهم می نماید. این دستگاه، ضبط ویدئو با کیفیت HD 1080 را نیز در سرعت 30fps فراهم می نماید. K-01 در ماه مارس در رنگهای زرد، سیاه و سفید به قیمت $ 749.95 (فقط بدنه) و 899.95 دلار (کیت لنز جدید DA 40mm XS) در بسته بندی و بند طراحی شده توسط Marc Newson در بازار در دسترس خواهد بود. اگر شما فقط خواهان لنز استانداردقابل تعویض SMC PENTAX-DA 40mm F2.8 XS unifocal هستید، می توانید آن را به قیمت $ 249،95 دریافت کنید.

منبع: [Pentax 1|2]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *