پیکتومافون: یکی از بهترین ویرایشگرهای تصویر برای ویندوز فون ۷

پیکتومافون: یکی از بهترین ویرایشگرهای تصویر برای ویندوز فون ۷
  • 1390/11/21
  • بابک
  • 0

ویندوز فون ۷ حالا حالاها نمی‌تواند با آندروید و iOS در زمینه تعداد اپلیکیشن‌ها رقابت کند، ولی چند اپلیکیشن در بازار آن وجود دارد که مفید و کاربردی است. در بخش تصاویر شاید گرینه‌های زیادی برای ویرایش تصاویر وجود نداشته باشد، اما برنامه‌های زیادی هستند که امکان ویرایش تصاویر را به شما می‌دهند و Pictomaphone یا پیکتومافون شاید بهترین آن‌ها باشد.


شما می‌توانید از پیکتومافون برای ویرایش یک عکس که قبلا گرفته‌اید استفاده کنید؛ یا می‌توانید از داخل خود اپلیکیشن عکس جدیدی بگیرید و بلافاصله ویرایش آن را شروع کنید. می‌توانید تصویرتان را بچرخانید و ذخیره کنید. تنظیمات دیگر پیکتومافون در بخش Adjustments هستند. این‌ها امکاناتی هستند که در ویرایش تصویر در پیکتومافون قابل دسترس می‌باشند: روشنایی و کنتراست، چنل میکسر، Hue/Saturation، Colorize، Levels، Channel Overlay، سیاه و سفیدسازی، فیلتر رنگ‌ها، نگاتیو، Solarize، Posterize.
به غیر از همه امکاناتی که ذکر شد شما می‌توانید افکت‌‌ها یا جلوه‌هایی نیز به تصاویرتان بیافزایید و هر افکت این قابلیت را دارد که تنظیم و شخصی‌سازی شود. در حال حاضر این اپلیکیشن این فیلترها و افکت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد: Gaussion Blur، Box Blur، Dreamy Glow، Vignette، Frosted Glass، Square Border، Sepia، Cross Process.


پیکتومافون اپلیکیشنی است که همه کاربران ویندوز فون ۷ که می‌خواهند اندکی تصاویرشان را قبل از به اشتراک‌گذاری ویرایش کنند، باید داشته باشند. این اپلیکیشن به صورت رایگان در بازار ویندوز فون موجود است و از لینک زیر قابل دریافت می‌باشد.
دریافت پیکتومافون

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *