نمایشگر جدید ViewSonic با تکنولوژی IPS

نمایشگر جدید ViewSonic با تکنولوژی IPS
  • 1390/11/21
  • مهران
  • 5

 

شرکت ViewSonic خبر از عرضه ی نمایشگر LCD جدید خود با نور پس زمینه ی LED داد. LED مدل VX2336s بر پایه ی تکنولوژی نمایش فوق شفاف تصاویر IPS جهت ارایه ی زاویه ی دید عریض تر و یکنواختی بهتر تصاویر ساخته شده است. این نمایشگر جدید دارای وضوح تصویرFull HD  1080×1920، نسبت کنتراست دینامیک بسیار بالای 20،000،000:1، نور پس زمینه ی LED، و سرعت پاسخ گویی 2 میلی ثانیه می باشد. این نمایشگر با استفاده از پنل IPS، زاویه ی دید 178/178درجه را مهیا می کند.

این نمایشگر طوری طراحی شده که می توان آن را روی دیوار نیز نصب نمود و نیز سازگار با VESA در اندازه ی 100mm× mm100 می باشد. در این دستگاه قابلیتی به نام Eco-Mode یا حالت اقتصادی در نظر گرفته شده که دارای سه حالت استاندارد (100 درصد)، بهینه (75 درصد) و صرفه جو (60 درصد) است که امکان تنظیم روشنایی در وضعیت های مختلف را به کاربر می دهد. با این قابلیت، نمایشگر قادر به تشخیص شفافیت و تیرگی تصویر بوده و به صورت خودکار نور پس زمینه را به منظور به حداکثر رساندن محدوده ی رنگ نمایشگر تنظیم می نماید.

 نمایشگر LED مدل VX2336s شرکت ViewSonic دارای ورودی های DVI و VGA می باشد. این دستگاه در بازار انگلستان به قیمت 159 پوند در دسترس می باشد.   

منبع: [ViewSonic][Hexus]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. ممنون از معرفی
    مانیتور جالبیه. فقط یه نکته : مدت زمان پاسخگویی احتمال زیاد 2 میلی ثانیه هست، نه 20 میلی ثانیه!!

  2. دوست عزیز
    ریسپانس تایم IPS بالای 3 میلی ثانیه هست (5 به بالا!!)

    لطفا اصلاح بفرمایید !

    1. دوست گرامی به منبع مراجعه بفرمایید. بنده که از خودم مقاله ننوشتم اونا اینطوری نوشتن من هم ترجمه کردم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *