AutoVibrate بر اساس مکان و زمان گوشی شما را سایلنت کرده یا به حالت ویبره می برد! (آندروید)

AutoVibrate بر اساس مکان و زمان گوشی شما را سایلنت کرده یا به حالت ویبره می برد! (آندروید)
  • 1390/11/26
  • مهران
  • 0

تغییر مکرر پروفایل های مختلف صدا و هشدار تلفن همراه می تواند بسیار دست و پا گیر باشد، خصوصاً اگر به طور متعدد به صورت روزانه به بازدید نقاط مختلف پرداخته و بر این اساس تنظیم صدای دستگاه، برایتان لازم و ضروری باشد. بدیهی است، برنامه های زیادی برای کمک در این زمینه، مانند Audio Control و … وجود دارند، که به شما کمک می کنند تا تنها با یک حرکت به تعریف و سوییچ کردن بین پروفایل صدای تعریف شده توسط خودتان بپردازید. با این حال، همه ی این برنامه ها، از شما می خواهند تا هر زمان که خواهان سوییچ کردن به پروفایلی متفاوت هستید، دستگاه خود را از جیبتان خارج نمایید. Auto Vibrate نرم افزاری است رایگان برای سیستم عامل اندروید، که به کاربران اجازه می دهد مکان های متعدد و نیز محدوده های زمانی را که در آنها دستگاه خود به خود به حالت سکوت (سایلنت) می رود، تعیین نموده و از زحمت سوئیچینگ دستی بین حالات زنگ خوردن، خاموش بودن و یا حالت ویبره بر روی دستگاه شان در هنگام رفتن به خواب، حضور در یک کنفرانس مهم، یا وارد شدن به کلاس درس رهایی یابند.

اگر چه در حال حاضر چند جایگزین در آندروید مارکت برای آن وجود دارند، اما بیشتر آنها یا پولی هستند و یا نیاز به پیکربندی گسترده، بر خلاف Audio Control دارند.

طراحی ساده ی صفحه اصلی این نرم افزار، چندین زبانه را در پایین، به نام های Location و Time جای داده است. با فشار دادن دکمه ی Add در زیر تب Location می توانید هر تعداد مکان را که دوست داشتید اضافه کنید. در روی صفحه نمایشی که در زیر مشاهده می کنید، محل سکونت خود و شعاع (به متر) را مشخص نمایید، و پس از تایید محل بر روی نقشه، دکمه ی Save را بزنید. هیچ محدودیتی در تعداد مکانهای قابل افزودن وجود ندارد، و هر مکان اضافه شده را به راحتی می توان از لیست حذف نمود.

انتخاب زبانه Time، در پایین به شما اجازه می دهد تا دوره ی زمانی خاصی را که در طی آن می خواهید دستگاه به طور خودکار به حالت سایلنت یاویبره تغییر حالت دهد، تعریف کنید. کافی است Add را انتخاب کرده، زمان شروع یاپایان، و نیز تعداد روزهایی که می خواهید برنامه تکرار شود را وارد نمایید. با انتخاب دکمه ی Save پروفایل زمانبندی شده ی جدید ایجاد می شود که به راحتی می توان آن را از لیست فعال یا غیر فعال نمود.

حال، هر زمان که درون شعاع مشخص شده از محل اضافه شده قرار بگیرید، و یا ساعت دستگاه تان به زمان شروع تعریف شده برسد، این برنامه به طور خودکار حالت سایلنت یاویبره را بر روی گوشی شما فعال خواهد کرد، به محض اینکه شما محل مشخص شده را ترک نمایید، یا زمان پروفایل به پایان برسد، به طور پیش فرض تنظیمات صدا به حالت اول بازگردانده خواهد شد.

درخواست امکاناتی بیش از این، از نرم افزاری که به راحتی  و بدون هزینه چنین کاری را انجام می دهد می تواند اندکی کم لطفی باشد! ، پیشنهادات بی وقفه و سریع هنگام جستجوی یک محل می تواند مزیتی دیگر برای آن باشد.

Auto Vibrateرا می توانید از آندروید مارکت به صورت رایگان دریافت کنید.

لینک دانلود

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *