اخبار، تصاویر و ویدیوهای گرمی را در آیفون خود داشته باشید

اخبار، تصاویر و ویدیوهای گرمی را در آیفون خود داشته باشید
  • 1390/11/26
  • بابک
  • 0

مراسم جایزه گرمی به عنوان مهم ترین مراسم موسیقی سال شناخته می‌شود. گرمی ‌یعنی گردهمایی خوانندگان و نوازندگان سراسر جهان برای انتخاب این که کدام یک توانسته بهتر دل شنوندگان و البته منتقدان را به دست آورد. اگر علاقه مند هستید که اخبار مربوط به این مراسم را دنبال کنید، یک اپلیکیشن برای این کار ساخته شده است. با اپلیکیشن گرمی لایو تمامی کاربران آیفون، آی پد و آی پاد تاچ می‌توانند به راحتی در جریان تازه ترین اتفاقات و رخدادهای این مراسم باشند. به غیر از این شما می‌توانید در نظرسنجی‌های مربوط به جایزه گرمی نیز شرکت کنید و در مورد این که کدام هنرمند در هر بخش برنده خواهد شد رای بدهید. همچنین می‌توانید مراسم را در زمان اجرایش تماشا کنید. این اپلیکیشن چند امکان جالب دیگر را هم در اختیار شما می‌گذارد. مانند تاریخچه گرمی و رادیوی آنلاین گرمی که برای شما آهنگ پخش می‌کند.


بخش Featured در گرمی لایو شامل اخبار، ویدیوها و تصاویر مربوط به مراسم است. اخبار براساس زمان ارسالشان فهرست شده اند و شما می‌توانید جزییات و متن کامل خبر را با انتخاب هر خبر مشاهده نمایید. شما در صورت تمایل می‌توانید هر خبر را در توییتر یا فیس بوک هم به اشتراک بگذارید. ویدیوها و تصاویر موجود در اپلیکیشن هم کیفیت بسیار بالایی دارند و شما می‌توانید همراه با گوش دادن با رادیوی آنلاین گرمی این تصاویر و ویدیوها را هم ببینید. رادیو با انتخاب آیکن رادیو در سمت راست بالای اپلیکیشن شروع به پخش می‌کند. هر زمان که رادیو آغاز به کار می‌کند آهنگی را به طور تصادفی دارد پخش می‌کند و شما می‌توانید از گوش دادن به آن لذت ببرید و در قسمت‌های دیگر اپلیکیشن هم بگردید.


اپلیکیشن گرمی لایو امکانات جالب تری هم دارد. در بخش برندگان یا همان  Winners شما می‌توانید تمامی نامزدهای جایزه امسال را ببینید. همین طور می‌توانید نامزدها و برندگان سال‌های پیش را هم مشاهده کنید. با این اپلیکیشن شما حتی می‌توانید هر ترانه یا آلبومی که نامزد یا برنده شده است را هم به طور آنلاین خریداری نمایید. آن‌ها که علاقه به پیش‌بینی و حدس‌زدن دارند می‌توانند به بخش حدس یا همان  Guess بروند و با شرکت در نظرسنجی گرمی لایو پیش بینی کنند که چه کسانی در مراسم امسال برنده می‌شوند.
گرمی لایو یک روزشمار برای مراسم امسال هم دارد و در بخش منو یک پیش نمایش از ویدیوها و اخبار جدید را هم به نمایش می‌گذارد. اگر فکر می‌کنید اطلاعات زیادی درباره گرمی‌دارید بد نیست سری هم به بخش Trivia بزنید. در این بخش از اپلیکیشن شما باید به 10 سوال چند گزینه ای درباره گرمی پاسخ دهید. نتایج پس از پایان کوییز به نمایش در می‌آیند.


گرمی لایو یک اپلیکیشن رایگان است. اگر شما هم طرفدار موسیقی هستید با رفتن به لینک زیر می‌توانید آن را دریافت کنید.
دانلود گرمی لایو

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *