معرفی وب‌سایت جامع “نظر‌سنجی آنلاین”

معرفی وب‌سایت جامع “نظر‌سنجی آنلاین”
  • 1390/11/26
  • محسن پاك نيت
  • 1

سلام به کاربران خوب مجله اینترنتی گویا آی تی؛

 

یکی از نیازهای مهم برای شکل گیری روابط تجاری و تکمیل فرایندهای کسب و کار، داشتن اطلاعات صحیح و دقیقه. یعنی هم مشتری باید اطلاعات کاملی از چیزی که می خواد بابتش پولی پرداخت کنه داشته باشه و هم صاحب محصول (که این محصول می تونه هم کالا بشه و هم خدمت) باید اطلاعات دقیقی در خصوص نیازهای مشتری داشته باشه تا بتونه محصول مناسبی رو بر اساس خواست مشتری تولید و ارائه بکنه.

 

ایجاد ارتباط اطلاعاتی بین مشتری و عرضه‌کننده از طریق دریافت نظرات طرفین و انتقال این نظرات و پیشنهادات به طرف دیگه، بهترین راه حل برای اینه که دو طرف بدونن از همدیگه چی می خوان و از این مبادله یا معامله چه انتظاری دارن. اما برقراری این ارتباط از یه طرف و دریافت اطلاعات به درد بخور و کاربردی از طریق پرسیدن سوالات هدفمند کار ساده‌ای نیست.

 

تا حالا هم وب‌سایتهای ایرانی زیادی نبوده‌ان (حداقل من تعداد زیادی‌شون رو نمی‌شناسم) که توی این زمینه فعالیت تخصصی و کارشناسانه انجام داده باشن. اما اخیرا یه گروه از کارشناسان و کارشناسان ارشد فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی کشورمون دور هم جمع شده‌ان و وب‌سایت جامعی (www.iran-survey.com) رو ایجاد کرده‌ان که با رویکرد ایجاد لحظات نشاط آور و آموزنده برای کاربرانشون، نظرسنجی‌های تخصصی اما به شکل بازی و سرگرمی برگزار می کنن و اطلاعات تخصصی مورد نیاز برای کسب و کارهای مختلف رو جمع آوری و طبقه بندی و برخی از این اطلاعات رو منتشر می کنن.

 

وب سایت نظرسنجی آنلاین ایرانیان
وب سایت نظرسنجی آنلاین ایرانیان
 

 

البته کاربرهایی که در این نظرسنجی‌ها شرکت می کنن علاوه بر اینکه در توسعه علم و دانش تخصصی در حوزه تجارت و کسب و کار در کشور همکاری داشته‌ان، خودشون هم از جوایز بسیار ارزنده و اطلاعات عمومی و مطالب سرگرم‌کننده و آموزنده زیادی بهره‌مند می شن.

 

روش کار با سایت هم بسیار ساده است. کاربر وارد سایت می‌شه، نظرسنجی مورد نظر رو از بین نظرسنجی‌های مختلف سایت انتخاب می کنه (مثلا در خصوص امکاناتی که یه گوشی هوشمند خوب باید داشته باشه) و مراحلی رو که سایت براش به نمایش در میاره رو طی می کنه. توی مدت زمان کوتاهی که کاربر داره به سوالات جواب می ده، در بین سوالات نظرسنجی، لطیفه، بازی‌های ساده و کوچیک، اطلاعات عمومی، سوال هوش، فال و طالع بینی، سوالات بازی و ریاضی و … هم بهش نشون داده می شه و کاربر لحظات خوبی رو تجربه می کنه.

 

در نهایت بین شرکت‌کننده‌های هر نظرسنجی قرعه کشی می‌شه و هر کاربر بر اساس میزان امتیازاتی که کسب کرده و شانسی که برای برنده شدن داره، توی قرعه کشی شرکت داده می شه و جوایز ویژه‌ی شگفت‌انگیزی رو برنده می شه. به عنوان مثال یکی از نظرسنجی‌های این سایت در خصوص طراحی یه بازی آنلاین جدید ایرانیه که به برنده‌ی قرعه‌کشیش یه گوشی iPhone 4S 16 gig تعلق می گیره.

 

بنابراین اگر مایل هستید در توسعه آگاهی و دانش تخصصی در کشور مشارکت بکنید، لحظاتی خوش رو با بازی و لطیفه و معما سپری بکنید و شانستون برای برنده شدن جوایز بزرگ این سایت رو هم امتحان بکنید، همین الآن به www.iran-survey.com سر بزنید.

موفق باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلا م ممنون خوب بود لطف سایت زیر را هم معرفی کنید خیلی خوب و تکه
    تنها مرجع راه اندازی مجدد موبایل
    http://www.restmobile.ir

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *