تایم‌فریز برای آیفون: موسیقی و اسلوموشن را به ویدیوهایتان بیافزایید

تایم‌فریز برای آیفون: موسیقی و اسلوموشن را به ویدیوهایتان بیافزایید
  • 1390/11/29
  • بابک
  • 1

همه می‌دانند که بخش مهمی از تصاویری که روی فضای اینترنت بارگذاری می‌شوند از دستگاه‌های با سیستم اپل یعنی  iOS به اینترنت می‌آیند. اما در مورد ضبط ویدیو اپلیکیشن‌های خیلی زیادی برای ویرایش ویدیو برای آیفون، آی پاد تاچ و آی پد وجود ندارد. این در حالی است که اپلیکیشن‌های فراوانی برای ویرایش تصاویر در دسترس هستند. به همین دلیل برنامه تایم فریز یک برنامه بسیار جالب در فروشگاه اپلیکیشن اپل به نظر می‌رسد. این اپلیکیشن به کاربرانش اجازه می‌دهد تا به ویدیوهایشان موزیک پس زمینه اضافه کنند. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید بخش هایی از ویدیوی خود را به صورت آهسته یا اسلوموشن داشته باشید.


استفاده از این اپلیکیشن واقعا آسان است و برای هر بخش و گام آن راهنما وجود دارد. اولین چیزی که در اپلیکیشن تایم فریز نیاز دارید این است که یک ویدیو به آن وارد کنید. می توانید هر ویدیویی که در بخش Camera Roll هست را بیافزایید. همچنین امکانی هم وجود دارد که از داخل خود اپلیکیشن ویدیویی را ضبط کنید. شما همچنین می‌توانید نسخه فشرده‌نشده را ذخیره کنید تا در دقعات بعدی هم بتوانید روی ویدیوی خود تغییراتی را اعمال نمایید.


زمانی که آماده شدید گزینه Next را از بالا سمت راست بزنید. به این ترتیب منوی سرعت اسلوموشن ظاهر می‌گردد. اینجا شما باید تعیین کنید که کدام فریم‌ها کند شوند. این بخش براساس ثانیه تنظیم شده و هر چقدر مقدار آن بالاتر باشد، فریم‌ها سرعت کمتری خواهند داشت. اگر می‌خواهید بیشتر از این از اسلوموشن استفاده کنید، از گزینه Double Speed on rest بهره بگیرید که اسلوموشن ویدیو را بیشتر هم می‌کند. همین منو گزینه دیگری برای انتخاب کیفیت ویدیو هم دارد و انتخاب کیفیت بالاتر باعث می‌شود که عملیات پردازش آن زمان بیشتری طول بکشد. زمانی که گزینه Next در منو را می‌زنید به صفحه محدوده اسلوموشن می‌روید که از شما می‌خواهد که ۲ فریم را به عنوان نقاط آغاز و پایان بخش اسلوموشن ویدیو تعیین کنید.


اپلیکیشن تایم فریز در حال حاضر تنها ۴ موسیقی پس‌زمینه دارد و شما می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را از منوی صدا برگزینید. اگر می‌خواهید صدای اصلی ویدیو را ببندید هم باید از همین منو استفاده کنید. با قسمت جلوه اسلوموشن شما می‌توانید تفاوت بین ویدیوی کندشده و ویدیوی اصلی را ببینید. پس از آن که این کارها و تنظیمات را انجام دادید، تایم فریز چند دقیقه زمان لازم دارد تا پردازش این عملیات را نهایی کند و پس از آن شما می‌توانید ویدیوی خود را ببینید یا آن را در Camera Roll ذخیره نمایید. گزینه به‌اشتراک‌گذاری اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که ویدیوی خود را در فیس بوک، توییتر و یوتیوب به اشتراک بگذارید.
یک محدودیت تایم فریز که کمی این برنامه عالی را دچار مشکل می‌کند این است که حداکثر رزولوشن خروجی آن در حالت VGA است. این برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند کیفیت پایینی است. شاید در نسخه‌های بعدی در این بخش هم این اپلیکیشن پیشرفت کند.
این اپلیکیشن به تازگی به طور رایگان عرضه شده و شما با استفاده از لینک زیر می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
دریافت تایم فریز
منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *