پرندگان عصبانی به فضا پرتاب می‌شوند (ويدئو)

پرندگان عصبانی به فضا پرتاب می‌شوند (ويدئو)
  • 1390/11/30
  • ITTeach
  • 4

بله، درست شنیدید. Rovio سازنده بازی‌های مخصوص موبایل به تازگی اعلام کرده است که نسخه جدید انگری‌برد با نام Angry Birds Space را اوائل فروردین منتشر می‌کند.

اگر بخواهید یک سیاره جدید را کشف کنید به کجا می روید؟ حتما به فضا. بنابراین نسخه جدید این بازی محبوب در خارج از جو زمین طراحی شده و به همین دلیل Angry Birds Space نامیده می شود.

در وب سایت این بازی این جمله مبالغه آمیز به چشم می‌خورد: پرتابی کوچک یک پرنده، جهش کوانتومی پرندگان.

Rovioسازنده فنلاندی این بازی Angry Birds Space را یک بازی کاملا متفاوت با گیم پلی‌های ابتکاری توصیف کرده که البته برخی از عناصر آشنا و پرطرفدار انگری برد را هم دارد و بدون تردید با کمی سورپرایز همراه خواهد بود.

اما آن طور که ما می‌بینیم این بازی به خاطر جاذبه‌های شیطنت آمیز فراوانش، خیلی با نسخه اصلی تفاوت دارد. یک پرنده را به فضا پرتاب می‌کنی و او می‌تواند به هرجایی سرک بکشد! اما از خوک‌هاي تخم مرغ دزد چه خبر؟ آیا افسارشان در ماه کشیده می‌شود یا با بی حالی در فضا شناور خواهند بود؟ از تیزر 20 ثانیه‌ای که Rovio در مورد بازی منتشر کرده است چیزی بیشتر از این دستگیرمان نمی‌شود.

این کمپانی اعلام کرده که بازی به طور همزمان برای تلفن‌های همراه، طراحی منتشر و فروخته می‌شود و این اولین بار است که یک بازی برای تلفن‌های همراه این چنین راه اندازی می‌شود.

انگری برد بیشترین اپلیکیشن دانلود شده در سال گذشته بود و Rovio موفقیت عظیم خود را با انتشار نسخه‌هایی مثل Angry Birds Rio و Angry Birds Seasons برجسته‌تر کرد. این کمپانی همچنین شروع به فروش وسایل مربوط به این بازی کرده و علاوه بر این در نظر دارد 200 فروشگاه در چین ، جایی که بازی در آن بسیار پرطرفدار است ایجاد کند.

سال گذشته رئیس هیئت مدیره Rovio ، کاج گفته بود: ما Rovio را به یک کمپانی بزرگ تبدیل خواهیم کرد. هدف ما این است که در جهان اول باشیم که البته به نظر می رسد دامنه آروزهایشان را به فضا گسترش داده اند.

منبع خبر: + لينك دانلود ويدئو: +

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
    1. برادر من این کجاش پر محتوا بود شما به 19 ثانیه کلیپ میگین پر محتوا ! هه ! نمردیمو معنی پر محتوا رم فهمیدیم

    2. شما واقعا فکر کردی من منظورم پرمحتواست ؟
      منظورم اینه که ویدیو چرتی بیش نبود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *