جذابیت مسیریابی هنگام رانندگی در ایران با نقشه‌های نوکیا

جذابیت مسیریابی هنگام رانندگی در ایران با نقشه‌های نوکیا
  • 1390/11/30
  • ITTeach
  • 0

مسیریابی با نقشه‌های نوکیا هنگام رانندگی بیشترین تعداد کاربران ایرانی را به خود جذب کرده و بیشترین کاربرد را دارد.

 

نقشه‌های نوکیا در حال حاضر15 شهر ایران را پوشش می‌دهند،البته تعداد آنها در آینده بیشتر هم خواهد شد.هدف خبرنامه نوکیا از ایجاد چنین نظرسنجی این بود که با کمکآن از میزان کاربردی بودن و جذابیتامکانات نقشه‌های نوکیا اطلاع پیدا کند.

خبرنامه نوکیا در شماره آذر و دی، مسابقه پیام کوتاه خود را در غالب یک نظرسنجی در مورد نقشه‌های نوکیا برگزار کرد.تمام کسانی که از سراسر ایران دراین نظرسنجی شرکت و یکی از گزینه‌های انتخابی سوال را به شماره پیام کوتاه ارسال کردند، در این مسابقه شرکت داده‌ شدند.

 

نتایج این نظرسنجی نشان داد که اگرچه، 26 درصد از کاربران از نقشه‌های نوکیا استفاده نمی‌کنند (گزینه 4)، اما حدود نیمی از آنها (43 درصد)قابلیت مسیریابی هنگام رانندگی (گزینه 2) را به کار می‌گیرند. تعدادی از کاربران نیز که 21 درصد (گزینه 1) از این جمعیت آماری را تشکیل می‌دهند، فهرست مکان‌های موردعلاقه خود را روی نقشه می‌بینید و اطلاعاتی که می‌خواهند را از این طریق پیدا می‌کنند؛ اطلاعاتی نظیر پیدا کردن فهرست بیمارستان‌ها، مراکز دیدنی، مراکز خرید و تجاری، موزه‌‎ها، رستوران‌ها و غیره و 10 درصد کاربران از مسیریابیهنگام پیاده‌روی (گزینه 3)  نقشه‌های نوکیا استفاده می‌کنند.

 

در ضمن از میان شرکت‌کنندگانسه نفر به عنوان برنده انتخاب شدهو ۳ گوشی نوکیا N9 سفید (هنگام عرضه رسمی در بازار ایران)به آنها اهدا می‌شود.(اسامی آنها در بلاگ نوکیا Goftogoo.nokia.ir قابل دسترس است)

نسخه چاپی خبرنامه نوکیا را می‌توان از فروشگاه‌های موبایل و نسخه دیجیتال آن را به صورت آنلاین از سایت فارسی نوکیا یا newsletter.nokia.irدانلود کرد.

نقشههای نوکیا با امکانات مسیریابی برای رانندگی به همراه راهنمایی‌ صوتی و مسیریابی برای عابران پیاده، ارائه اطلاعات در مورد اماکن تاریخی و دیدنی و همین‌طور جاذبه‌های گردشگری مورد علاقه کاربران از چیزهایی است که در طول سفرهای درون‌شهری یا کاری و تفریحی برون‌شهری مخصوصا در سفرهای چند روزه عید به‌کار آید. 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *