با فيس افكت چهره‌هاي خنده‌دار خلق كنيد (اندرويد)

با فيس افكت چهره‌هاي خنده‌دار خلق كنيد (اندرويد)
  • 1390/12/2
  • ITTeach
  • 0

همان طور که نام کاربرد نیز نشان می دهد، به شما اجازه می دهد تا تعدادی از اثرات خنده دار اعوجاج موجود را درون یک عکس برای اعمال بر روی صورت انتخاب کرده و همچنین اثرات تابدار کردن، اعوجاج ، کش ٱوردن و یا مارپیچ کردن را بصورت دستی اعمال کنید. تصاویر می توانند از درون این کاربرد گرفته شوند و یا از گالری یا حتی حساب فیسبوک وارد شوند. بعد از اینکه ویرایش تصویر تمام شد، کاربرد حتی می تواند به شماانتقال متحرک تصویر را از شکل اصلی به نهایی (اعوجاج یافته) نشان دهد. جزئیات آن مطابق زیر می باشد.

اثرات صورت ممکن است تنها کاربرد تابدار کردن صورت که در بازار اندروئید وجود دارد، نباشد؛ هرچند که این کاربرد کاملا سبک وزن تر بوده و استفاده آسان تری نسبت به بقیه دارد.

این کاربرد یک صفحه اصلی را باز می کند که تعدادی از تصاویر نمونه را نشان می دهد و گزینه هایی برای گرفتن تصویر، وارد کردن تصویر از گالری یا از فیسبوک (باید وارد شوید) دارد. بعد از اینکه شما تصویر مورد نیاز را پیدا کردید، می توانید آنرا به آهستگی لمس کرده تا وارد ویرایش تصویر کاربرد شود. ویرایشگر تمام اثرات صورت را در بالا نشان می دهد، در حالیکه تمام اثرات اعوجاج در انتهای صفحه قرار داده شده است. نشانگرهای چشم ها و دهان در وسط صفحه نشان داده شده که می توانند بر طبق آن بر روی صورت تنظیم شوند.

از اینجا دیگر همه چیز به شما، مهارت شما و حس دیداری شما بستگی دارد. شما می توانید هر نوع صورتی که دوست دارید را انتخاب کرده و آنرا با اثرات مختلفی که در نوارابزار در پائین وجود دارد، اصلاح کنید. بعد از انجام، دکمه بعدی را لمس کرده تا انتقال تصویر از شکل اصلی به اعوجاج یافته نمایش داده شود و یا کار خود را ذخیره و به اشتراک بگذارید. جهت مشاهده انتقال متحرک، شما می توانید دکمه نمایش را لمس کرده یا بصورت دستی لغزنده را به عقب و جلو بکشید. تصاویر ذخیره شده را می توان از پوشه /mnt/sdcard/face_effects  پیدا کرد.

 

اگرچه این کاربرد به همین صورتی که وجود دارد، حداکثر هیجان را ارائه می کند، می توان گزینه ای نیز برای بیرون آوردن انتقال متحرک به شکل یه ویدئو یا عکس GIF متحرک نیز داشته باشد؛ و کسی چه می داند؟

ما ممکن است این قابلیت گفته شده را در بروز رسانی های آتی به این کاربرد اضافه کنیم.

اثرات صورت در بازار اندروید رایگان می باشد. این کاربرد را از طریق لینک بازار یا کد GR که در زیر آورده شده است، دریافت کنید.

دانلود فيس افكت از فروشگاه اندرويد

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *