اپلیکیشن تنیس برای آندروید: تمامی اخبار و نتایج ورزش تنیس

اپلیکیشن تنیس برای آندروید: تمامی اخبار و نتایج ورزش تنیس
  • 1390/12/8
  • بابک
  • 1

اپلیکیشن تنیس یک برنامه رایگان برای آندروید است که تازه‌ترین اخبار، نتایج، جداول و رتبه‌بندی‌های دنیای تنیس را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن قبلا برای iOS ارایه شده بود و حالا برای آندروید هم آماده است. ادغام تمامی اخبار روز از منابع مختلف و ارایه محتوا و اطلاعات جدید باعث شده که اپلیکیشن تنیس یک اپلیکیشن کامل باشد.
از همان صفحه اصلی اپلیکیشن می‌توانید خواندن اخبار تازه دنیای تنیس را آغاز کنید. این اخبار از منابع مختلفی مثل سایت تنیس دات کام، یاهو و … جمع‌آوری می‌شوند. شما همچنین می‌توانید از گالری تصاویر مرتبط با اخبار که کیفیت بالایی هم دارد استفاده نمایید. همچنین می‌توانید برای خواندن جزییات بیشتر درباره هر خبر به منبع اصلی آن بروید.


بخش رتبه‌بندی اپلیکیشن آخرین رتبه‌بندی‌های بازیکنان تنیس را نمایش می‌دهد. در اینجا شما می‌توانید بازیکنی را به فهرست بازیکنان موردعلاقه خودتان بیافزایید. خود صفحه رتبه‌بندی براساس نام بازیکنان، رتبه یا کشورشان قابل مرتب‌سازی می‌باشد.
در صفحه یک مسابقه شما می‌توانید یک مسابقه را هم به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید تا از صفحه نتایج و امتیازات به آن دسترسی داشته باشد. برای هر مسابقه می‌توانید جزییات آن تورنمنت و کلیه نتایج آن را ببینید.
اپلیکیشن تنیس به طور رایگان برای کاربران آندروید در دسترس است. برای دریافت آن از لینک زیر استفاده کنید.
دریافت اپلیکیشن تنیس برای آندروید

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *