معرفی هدست بلوتوث نوکیا BH-221 در بارسلون

معرفی هدست بلوتوث نوکیا BH-221 در بارسلون
  • 1390/12/10
  • ITTeach
  • 0


کنگره جهانی موبایل 2012 فرصتی بود تا نوکیا بار دیگر قدرت خود را در تمامی زمینه‌ها از ساخت گوشی تا ارائه خدمات و تولید لوازم جانبی جدید به نمایش گذارد. نوکیا
BH-221، هدست بلوتوث جدید نوکیا تنها یکی از آنها بود.

نوکیا BH-221 هدست بلوتوثی است که رادیو اف‌ام هم دارد. گردش 360 درجه‌ای گیره به شما امکان می‌دهد تا صفحه‌نمایش را با بهترین زاویه‌ای که می‌توانید آن را مشاهده کنید تطبیق دهید.

با یک ضربه کوچک به گوشی خود که مجهز به فناوری NFC است، به راحتی به آن متصل شده و از شنیدن موسیقی دلخواه یا برنامه‌های رادیویی لذت ببرید. صفحه‌نمایش روشن OLED در نوکیا BH-221 شماره مخاطبانی که با شما تماس گرفته‌اند را نمایش می‌دهد. کیفیت صدای عالی با این هدست بلوتوث با وجود فناوری پردازش دیجیتال سیگنال و تنظیمات صدای زیر و بم (Bass & Treble) تضمین می‌شود.

 

نوکیا BH-221 در رنگ‌های سبز، سفید، مشکی، آبی و صورتی و سرخابی با قیمت 59 یورو به بازار عرضه می‌شود.

این هدست بلوتوث مکعب شکل 28 و نیم گرم وزن دارد و ابعادش 45.9×45.9×18 میلی‌متر است. نوع رابط این هدست برای شارژ کردن میکرو یواس‌بی است و مدت زمان شارژ کامل 2 ساعت طول می‌کشد؛ پس از آن می‌توان از 7 ساعت مکالمه و 150 ساعت استندبای بهره‌مند شد. 

کلیدهای کنترل شامل کلیدهای عقب و جلو کردن قطعات موسیقی، پخش و مکث موسیقی، کلید کنترل تماس و رادیو است. نوکیا BH-221 از فناوری بلوتوث 2.1 +EDR و NFC برخوردار است. در ضمن در جعبه بسته‌بندی هدست، سه گوشی در سایز کوچک، متوسط و بزرگ با رنگ منطبق با همان هدست برای استفاده در اندازه‌های مختلف گوش وجود دارد. 

ارسال شده توسط:

حمیدرضا نیکدل (مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران)

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *