دانلود سریعتراز سایت Flickrبا افزونه Flickr Original

  • 1390/12/13
  • حدیث دلبرد
  • 0

Flickr Original یک افزونه برای فایر فاکس است که به شما در دیدن و دانلود سریعتر تصاویر از سایت Flickr کمک میکند . با وجود این افزونه دیگر نیازی نیست که شما با صرف زمان زیاد و پیمودن روند های طولانی عکس های ذخیره شده را دانلود یا مشاهده نمایید .

برای استفاده از این افزونه پس از نصب بروی مرورگر فایر فاکس خود ، شما میتوانید با راست کلیک کردن بر روی تصاویر موجود در این سایت ، این تصاویر رابه راحتی با دو کلیک در شکل واقعی خود مشاهده یا دانلود نمایید .

بعد از اینکه نصب شد دو گزینه اساسی بر روی منوی شما قابل مشاهده است که در ابتدای منو نمایش داده می شود .

گزینه اول که به صورت View Original Flickr Image نشان داده می شود برای نمایش تصویر اصلی در این سایت است و گزینه دوم که به صورت Download Original Flickr Image نشان داده می شود برای دانلود تصاویر به شکل اصلی خود بکار می روند .

وقتی بر روی گزینه اول یعنی View Original Flickr Image برای مشاهده عکس ها استفاده کنید ، یک تب جدید باز شده و آدرس بار تب  url عکس مورد نظر نشان میدهد که درواقع تصویر رو در تب موجود نمایش میدهد .

گزینه دوم که برای دانلود بکار می رود به شما اجازه میدهد که به سادگی تصاویر را در سیستم خود ذخیره نمایید .این افزونه یک ابزار بسیار مفید برای کاربران Flickr و فایر فاکس می باشد .

همانطور که بیان شد این افزونه به شما اجازه می دهد تا تصاویر سایت Flickr رادر شکل واقعی خود به سرعت دانلود یا تماشا کنید .

افزونه Flickr Original  را از اینجا دانلود نمایید

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *