در مورد DLC از بازی Modern Warfare 3

در مورد DLC از بازی Modern Warfare 3
  • 1390/12/14
  • ميثاق جراحي
  • 0

اولین نسخه ی مکمل از بازی اول شخص و فوق العاده ی Call of Duty: Modern Warfare 3  در 20 مارس 2012 بر روی شبکه ی لایو ایکس باکس 360 قرار خواهد گرفت.

 

اولین از چهار نسخه ی مکمل آخرین نسخه از محبوب ترین بازی اول شخص ندای وظیفه، قرار است برای کاربرانی که از کارت طلایی برای ثبت نام در شبکه ی لایو ایکس باکس استفاده می کنند و هم چنین افرادی که به صورت 1 ماه رایگان در هنگام ثبت نام در این شبکه، از سرویس های لایو استفاده می کنند، رایگان خواهد بود.

اولین نسخه ی مکمل شامل نقشه هایی از بخش چند نفره و مالتی بازی(Liberation, Piazza, Overwatch) و هم چنین  اضافه شدن دو ماموریت مختلف به نام های Black Ice و Negotiator  در قسمت چالش بر انگیزه Spec ops، از محتوای این نسخه ی مکمل هستند.

Black Box یکی از نقشه های ویژه در بخش شبکه ای و مالتی بازی و در این نسخه ی DLC است که شامل منطقه ای می شود که یک جنگنده در آن سقوط کرده و دارای یک جو و فضایی چالش برانگیز برای تعداد بازیکنان بین 10 تا 12 نفر می باشد. محتوای این نقشه بازیکن را به یکی از مراحل اصلی در نسخه ی Call Of Duty Modern Warfare 2 می برد.

و Black Ice از دیگر ماموریت های اضافی در قسمت Spec Ops است که در یک مرحله ی برفی اتفاق می افتد. در این قسمت بازینان باید سوار بر Snowmobile به سمت معدن الماسی بروند که دشمنان قصد دارد آن را منفجر کنند. این معدن الماس، همانی است که در مراحل پایانی قسمت Single Player دیده بودیم.

و بخش ماموریتی The Negotiator نیز  بازیکن را به هند می برد و او را در وضعیتی قرار می دهد که باید گروگان ها را آزاد کند. در این ماموریت بازیکن باید با گذاشتن بمب بر سر درها و وارد شدن به منظقه ای که گروگان ها هستند، آنها را آزاد کنند.

حال با توجه به آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با اولین نسخه ی مکمل از جهار نسخه ی بعدی که در آینده منتشر خواهند شد، شرکت ناشر یعنی Activision در رابطه با Call Of Duty Elite نیز صحبت هایی را به میان آورد.

Activision اضافه کرد که محتوای جدیدی از نسخه ی آنلاین سری Call of Duty معروف به Call of Duty Elite در تاریخ 13 مارس در شبکه ی لایو ایکس باکس قرار خواهد گرفت. افرادی که از طرح premium در شبکه ی لایو ایکس باکس استفاده می کنند، می توانند از این محتوا بهره مند شوند.

این محتوای جدید، بعد ها برای کامپیوتر های خانگی و کنسول پلی استیشن 3 منتشر خواهد شد، اما تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست. نسخه  و محتوای قابل دریافت بازی Call of Duty Modern Warfare 3توسط تیم  Infinity Ward و Sledgehammer Games و  Raven Software به تولید رسیده است.

تمامی محتوای و نسخه های مکمل این بازی، ابتدا برای شبکه ی لایو ایکس باکس 360 و سپس برای کامپیوتر های خانگی و کنسول پلی استیشن 3 منتشر خواهد شد. شما می توانید برای دیدن جزئیات بیشتر به سایت رسمی Call of Duty  مراجعه کنید.

منبع : Gamespot

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *