با پونیشا هم نیازهایتان را برطرف کنید و هم کسب در آمد کنید آن هم در کمتر از 3 مرحله!؟

با پونیشا  هم نیازهایتان را برطرف کنید و هم کسب در آمد کنید آن هم در کمتر از 3 مرحله!؟
  • 1390/12/14
  • م. خاتمی
  • 0

بسم الله الرحمن الرحیم

تمامی کاربرانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند به دنبال هدفی مشخص و متفاوت هستند برای مثال: کاربر شماره یک در فضای مجازی به دنبال آشنایی با  برنامه نویسان و یا طراحان حرفه ای و یا افرادی که در زمینه مشخصی که او به آن ها نیاز دارد می گردد  و می خواهد هرچه سریع تر با مناسب ترین هزینه ممکن از کمک این افراد استفاده کند  و مثال دیگر فردی است که دارای مهارت های یاد شده است و می خواهد  به کاربر شماره یک کمک کند و از طرفی از این راه کسب در آمد  کند و از این راه درآمد مناسب و قابل قبولی به دست آورد ، خوب ممکن است در همین ابتدا بگویید این افراد می توانند به رسانه های مختلفی از جمله روزنامه ها و نشریات مراجعه کرده و نیاز خود را رفع کنند ، بله اینکه این  کاربران میتوانند از این طریق نیاز خود را برطرف کنند قابل قبول است اما آیا این کاربران می توانند با درصد بسیار بالایی به این افراد اعتماد کنند و یا اینکه نمونه کار آن ها را ببینند و در کمترین زمان ممکن به هدف خود برسند ؟

این موضوع شامل کاربران شماره دو هم می شود که به دنبال پروژه ای مناسب در زمینه تخصص خود هستند و خوب نمیدانند باید آن را از کجا پیدا کنند چرا که ممکن است صرفا روزنامه ها و مجلات به او کمکی چندانی نکنند .

خوب اینجاست که تارنمای “پونیشا ” به کمک شما خواهد آمد یک تارنمای کاربردی و جذاب برای آن ها که میخواهند سریع تر به هدف های مورد نظرشان برسند چه آن ها که می خواهند پروژه هایشان در اسرع وقت انجام شود و به دنبال پیمانکار می گردند و چه آنها که سخت به دنبال کار در زمینه مهارتی خود هستند . در ادامه میخواهیم به به طور جامع و مفید به برسی این تارنما بپردازیم پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید .

 

پونیشا چیست ؟

 

 نشانی صفحه اصلی پونیشا:                                   http://ponisha.ir/index.php

 

ممکن است با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا  کمابیش با این تارنما و زمینه فعالیت آن آشنا شده باشید اما برای اینکه به طور دقیق تر پونیشا را تعریف کنیم از  مطلب ایجاد شده با موضوع معرفی پونیشا در تارنمای مورد نظر استفاده میکنیم که دیگر به طور کامل با آن آشنا شوید ؟

**   ما از یک طرف برای متخصصان، برنامه نویسان، طراحان، مترجمان و در کل کلیه کارهایی که ممکن است بصورت غیر حضوری انجام شود دفتر کاری فراهم کرده ایم تا براحتی بتوانند مستقیم با کارفرما در ارتباط باشند و از طرف دیگر کارفرمایان بدون نیاز به استخدام و با هزینه رقابتی پروژه خود را در اختیار پیمانکاران قرار میدهند برای انتخاب بهترین پیمانکار ابزارهای متنوعی در اختیار کارفرمایان است و با امکان بیعانه نزد سایت خیال پیمانکار را نیز از پرداخت نهایی برای پروژه ای که انجام می دهد راحت کرده ایم. اگر پیمانکاران تخصص کافی داشته باشند مهم نیست در کجای دنیا زندگی میکنند آنها می توانند به راحتی پروژه کارفرما را بصورت غیر حضوری انجام دهند و مبلغ پروژه را از طریق سایت در حساب خود دریافت کنند.اگر می خواهید برای پروژه خود پیمانکار مناسب پیدا کنید یا از طریق سیستم کسب درآمد، درآمد قابل توجهی کسب کنید در سایت پونیشا ثبت نام کنید. محیط کاربری امنی طراحی کرده ایم که براحتی می توانید پرداخت های خود را از طریق بیعانه برای پروژه انجام دهید و پس از اطمینان از انجام پروژه خود پرداخت نهایی را انجام دهید. در پونیشا کارفرما و پیمانکار مستقیم با یک دیگر در ارتباط هستند و پونیشا وسیله ایست که این ارتباط را سرعت و بهبود می بخشد. **     

 

پونیشا به افراد کارفرما چه کمکی میکند؟

 

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که پونیشا به شما چه کمکی خواهد کرد ؟ آیا پونیشا هم مانند برخی تارنما های مشابه صرفا مکانی است برای معرفی تعدادی افراد متخصص در زمینه مشخص و یا اینکه خیر ؟ پاسخ کاملا روشن و واضح است هدف از ایجاد پونیشا این نبوده است که صرفا تابلو اعلاناتی باشد برای کاربران خیر  بلکه مدیران این تارنما با خلاقیت ها و زحمات فراوان محیطی را فراهم آورده اند تا پیمانکاران مختلف از نقاط مختلف در آن ثبت نام کنند و در زمینه مهارتی خود به کارفرما ی خود ارائه خدمات کنند خوب این موضوع به اینجا ختم نمی شود چرا که پونیشا احترام گذاشتن به کاربر را وظیفه خود می داند و تمام تلاشش هم این است که کاربران از فعالیت در این تارنما رضایت کامل داشته باشند به همین جهت ابزار های دیگری هم در این تارنما گنجانده شده تا کارفرمایان عزیز با خیال راحت تری به انتخاب پیمانکار خود بپردازند از جمله بخش امتیاز دهی ، پروژه های انجام شده پیشین  ، نظرات کارفرمایان قبلی و چندین ویژگی دیگر که خیال شما را از هر نظر راحت و آسوده میکند.

 

پونیشا به افراد پیمانکار چه کمکی میکند؟ 

 

بله همان طور که در ابتدا مقاله هم اشاره شد خیلی از پیمانکاران به دنبال فرصت شغلی در زمینه مرتبط به مهارت خود میگردنند تا از این راه به کسب در آمد بپردازند و از طرفی نیاز کارفرما را نیز برطرف کنند، پونیشا این فضا را فراهم آورده است تا پیمانکاران عزیز در اسرع وقت به خدمت رسانی و انجام پروژه مورد نظر بپردازند . اینجاست که دیگر وقت شما از بین نمیرود و از طرفی هم کارفرما ی خود را می شناسید و می دانید که او از شما چه میخواهد .

می توانید به راحتی تمام  کارتان را آغاز کنید و البته این که اگر در انجام پروژهایتان موفق باشید حتما فرصت های شغلی بیش تری برایتان ایجاد خواهد شد و در بین کارفرمایان بیش تر شناخته خواهید شد پس تلاش کنید  پروژه ها را با دقت و به موقع تحویل دهید تا پس از اجرای پروژه رتبه بالایی دریافت کنید.

 

کسب در آمد متفاوت :

علاوه بر اینکه شما میتوانید با انجام پروژه ها درآمد کسب کنید می توانید با استفاده از روش های زیر نیز به کسب در آمد بپردازید . این قسمت برای آن دسته از افرادی که دارای وبلاگ یا وب سایت یا به طور کلی روشی برای معرفی پونیشا دارند طراحی شده است. در این روش کسب در آمد بسیار متنوع می باشد و کماکان به سادگی امکان پذیر است.

از جمله این روش ها می توان به روش تبلیغات توسط لینک، بنر، خوراک در وبلاگ، وب سایت و شبکه های اجتماعی اشاره کرد که هزینه حاصل از آن ها بدون هیچ کم و کثری به حساب شما واریز می شود.

البته جالب تر از این ها می توان به روش زیر اشاره کرد :

80%  مبلغ سود پروژهتمام افرادی که شما از طریق لینک منحصر بفرد خود معرفی می کنید پس از ثبت نام به نام شما ثبت می شوند و هر زمان پونیشا از بابت عملکرد آنها (کارفرما یا پیمانکار) درآمد کسب کند شما 80% مبلغ سود پروژه را دریافت می کنید.

این هم یکی از ویژگی های جالب پونیشا هست که تمام تلاشش را میکند تا کاربران درآمد بیش تری کسب کنند.

دید کلی :

پونیشا یک ایده جالب و جذاب است و به کاربرانش کمک میکند تا در اسرع وقت به هدف خود برسند . شرایطی در این تارنما فراهم شده است تا هم کارفرمایان  و هم پیمانکاران هر دو به رفع نیاز های خود بپردازند. با توجه به اینکه پونیشا مدت کمی است که وارد دنیای مجازی شده است اما بیش از دو هزار و پانصد پیمانکار دارد و این یعنی میزان علاقه مندی کاربران به پونیشا و همچنین بازده مناسب این تارنما بر روی مخاطبانش.

خوب دیگه چه از این بهتر هم سود می کنید و هم کارتان سریع تر و بهتر راه می افتد و این دقیقا چیزی است که مدیران پونیشا برای شما میخواهند و تمام تلاششان راه هم برای تحقق هرچه بیش تر آن خواهند کرد و در یک کلام می توان گفت : رضایت کاربران .

 

در پایان:

این پست ایجاد شد به دودلیل :

اولین دلیل آن این بود که خوش حالیم از این بابت که در وب فارسی ایده های نوین و کاربردی در حال رشدند و همه ما در گویا آی تی به دنبال همکاری و کمک به شکوفا شدن هرچه بیش تر این تارنماهای مفید که هم به وب فارسی کمک میکند و هم به کاربران ،میگردیم و از این بابت وظیفه  خود دانستم  به معرفی این تارنمای “خوشمزه ،جذاب و کاربردی یعنی پونیشا” بپردازم تا کاربران بیشتری با عملکرد آن آشنا شوند.

دومین دلیل آن هم این بود که وقتی پونیشا توسط یکی از دوستان به من معرفی شد تا آن را برسی کنم به موضوع جالبی برخوردم ! 100 هزار تومان جایزه برای بهترین فردی که پونیشا را معرفی کند . همان جا با خودم عهد بستم که اگر شرایط آنچنان شد که برنده این مسابقه ما باشیم مبلغی از این جایزه را به عنوان کمک  هرچند ناقابل به فردی کم بضاعت  که از قبل مشخص شده تقدیم کنم . واینک از شما خوانندگان محترم خواهشمندیم تا اگر از این مقاله و به طور کل پونیشا خوشتان آمد و دوست داشتید شما هم در این کار نیک سهمی داشته باشید میتوانید به این صفحه مراجعه کنید و به این پست امتیاز بدهید.همچنین خوش حال می شویم نظرات خوب شما را دریافت کنیم.

http://ponisha.ir/contest.php?cName=%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%B4%D8%A7

 

از طرف تیم گویاآی‌تی: برای پونیشا و تیم خوب آن آرزوی موفقیت و از خداوند متعال برای آن ها سلامتی و توفیق روز افزون در خواست میکنیم. انشاالله

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *