نبرد آخر: گوگل در برابر فیسبوک در نبرد امنیت و حریم خصوصی

نبرد آخر: گوگل در برابر  فیسبوک در نبرد امنیت و حریم خصوصی
  • 1390/12/16
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

 

دیگر همه می دانند که نبردی قدیمی که میان دو قطب و دو قدرت بزرگ شبکه های اجتماعی درگرفته به این زودی ها خاموش نمی شود در همین سایت گویا آی تی بارها پیش آمده که میان هواداران این دو شبکه اجتماعی بحث های لفظی شدیدی درگرفته و تازه این هنوز بخش کمی از ماجرا است . امروز هر دو غول داستان در میدانی جدید به نام امنیت و حریم خصوصی با یکدیگر وارد جنگ شدند . به نظر خود شما چی کسی در این جنگ پیروز است و به نظر شما در کدام یک از این دو امینت بهتری برای کاربران وجود دارد ؟ هر دوی این غول ها برای اینکه شماره یک شوند مدتهاست که با یکدیگر مبارزه می کنند .با اینکه هر کدام میلیون ها کاربر دارند و از طریق آنها میلیون ها دلار بدست می آورند ولی عنوان شماره یک هنوز چیزی است که آنها به دنبال آن هستند .

 برای مثال گوگل هنگامی که بحث به کارهای اصلی و بزرگ می رسد می تواند با کاربران منحصربه فرد خود فیسبوک را از صحنه به در کند . اما از طرف دیگر موتور جستجوی آن وقتی کار به اسم های مستعار و همچنین بلاک کردن مورد می کشد ، به طور کامل از کار می افتد . هردوی سایتها قربانی بزرگی از حملات سایبری هستند که باید گفت شما با عضو شدن در آنها اطلاعات خود را در معرض ریسک دزدیده شدن قرار می دهید چرا که به هر صورت امکان شکسته شدن آنها وجود دارد . پس باید دید که کدام یک بهترین دیوار آتش و امنیت سایت را دارد ؟

 

با این حال هنوز سخت است که با این توضیحات بگوییم که در این نبرد چه کسی برنده است ؟ در اینجا یک سری اطلاعات گرافیکی داریم که به خوبی هردوی این دو شبکه را با هم مقایسه کرده است . شاید بهتر باشد که بدون اینکه ما حرفی بنزیم شما خودتان نتیجه ها را بررسی کنید و خودتان در آخر قضاوت کنید و در قسمت نظرات برای ما بنویسید که به نظر شما برنده این نبرد فیسبوک است و یا گوگل ؟

همچنین برای ما بنویسید که به نظر شما شبکه های اجتماعی در زمینه امینت در حال بهتر شدن هستند یا بدترشدن ؟

بر روی اطلاعات گرافیکی کلیک کنید تا بزرگتر شده و بهتر آن را مشاهده کنید .

در پایان باید گفت که این نبرد را هم نمی توان نبرد آخر این دو غول دانست چرا که هیچ کدام به هیچ قیمتی حاضر نیستند این میدان را خالی کنند . منتظر جنگهای بعدی فیسبوک و گوگل باشید …  

 

 

منبع : makeuseof 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *