سرگرمی روز جمعه : 6 تفاوت !

سرگرمی روز جمعه : 6 تفاوت !
  • 1390/12/19
  • مهرداد ارجمندی
  • 2

 

 

یک بار دیگر به بهترین روز هفته رسیدیم روزهای آخر هفته و تعطیلات روزهایی هستند که برای اکثر افراد روزهای جذابی محسوب می شوند . بهتر است تا قبل از اینکه بخواهید به خانه بروید و تعطیلات خود را شروع کنید کمی بازی کنید . در بازی این هفته هدف شما پیدا کردن تفاوتهایی میان دو تصویر است . ولی بهتر است زود قضاوت نکنید این بازی زیاد هم ساده نیست ! به نظر من بهتر است قبل از اینکه هرگونه قضاوتی را در این باره انجام دهید آن را امتحان کنید .برای آزمایش خود آماده اید ؟

 

6 تفاوت :

همانطور که عنوان بازی بیان می کند هدف بازی پیدا کردن شش تفاوت در میان دو تصویر شبیه به هم است . این نسخه به خصوص از این بازی برخلاف بیشتر بازی های مشابه در هنگام بازی ثابت و یکجور نمی ماند ! پس بهتر است در حین بازی انتظار حرکت و تغییرات را در هر مرحله متفاوتی که بازی می کنید داشته باشید .

 

توجه کنید که : می توانید در هر مرحله که قرار دارید از یک کمک بهره گیری کنید . با فشردن کلید H  فعال می شود و می توانید از آن استفاده کنید . این کمک در ناحیه ای روشن می شود و نشان داده می شود و بدون اینکه بخواهید بر روی آن کلیک کنید تغییر می کند .

 

در اینجا می توانید اولین مرحله را مشاهده کنید … همانطور که مشاهده می کنید بعضی از تغییرات به وضوح قابل دیدن هستند ولی برخی دیگر برای آنکه آن را مشاهده کنید نیاز دارید که کمی بیشتر توجه کنید . قسمت قشنگ هر مرحله این است که آسمان هم زمان که شما بازی می کنید جابجا می شود و حس زنده بودن بازی را به شما می دهد .

 

به مرحله دوم می رویم و جابجایی ترافیک .

 

در مرحله سوم یک سری ترفند اضافه می شود . ناحیه که در آن 6 تفاوت وجود دارد ( با خط آبی دور آن مشخص شده است ) تا زمانی که شما 5 تفاوت را پیدا نکنید ، تغییر پیدا نمی کند و جابجا نمی شود . چیزی که می توانید در مراحل بعدی انتظار رخ دادن آن را داشته باشید .

 

 

مرحله چهارم … نکات خیلی ریزی وجود دارد آنقدر که شما را مدتها مشغول می کند …

 

امیدوارم از بازی این هفته لذت ببرید و آخر هفته خوبی در پیش داشته باشید .

 

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

منبع :How-To Geek  

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. فکر کردمبصورت افلاین میشه دانلود و بازی کرد انلاین که با این وضع اینترنت هیچ کاری نمیشه کرد نمیتونید نسخه افلاین این بازی یا نمونه مشابه رو پیدا کنید و نام ببرید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *