از نسخه ی بعدی بازی Medal of Honor رونمایی شد

از نسخه ی بعدی بازی Medal of Honor رونمایی شد
  • 1390/12/22
  • ميثاق جراحي
  • 0

شرکت بازی سازی Electronic Arts در ماه اکتبر امسال به جنگ خواهد رفت!

 به نقل از پایگاه خبری Gamespot و با توجه به پیش نمایشی از سری اول شخص بازی Medal of Honor نسخه ی جدیدی از این عنوان با نام تجاری Medal of Honor: Warfighter در روز 23 اکتبر برای پلاتفرم های خانگی و PC منتشر خواهد شد.

پیش نمایش رسمی منتشر شده از بازی Medal of Honor: Warfighter بر روی کانال رسمی شرکت سازنده ی بازی یعنی EA در پایگاه Youtube قرار گرفته است.

در این پیش نمایش رسمی از بازی Medal of Honor: Warfighter تاریخ انتشار بازی مشخص شد و هم چنین وجود سرنخ هایی در این پیش نمایش، از ادامه ی نسخه ی قبلی که به صورت مدرن و در افغانستان جریان داشت،  دیده می شود.

در این شماره باز  هم  اعضای گروه Tier 1 و شخصیت های قبلی حضور دارند. اگر به یاد داشته باشید، در شماره ی پیشین از سری Medal of honor مراحل توسط گروه های نظامی خاصی به پایان می رسید و در هر بخش از بازی، شاهد اعضایی با قابلیت ها و سلاح های مختلف بودیم.

در این پیش نمایش  حضور وسایل نقلیه ی جدیدی همانند قایق های جنگی و جنگ افزار های مدرن دیگر دیده شده است. در شماره ی پیشین مرحله ی سوار بر هلی کوپتر های جنگی ار متفاوت ترین و خوش ساخت ترین بخش ها در بین بازی های اول شخص امروزی بود.

شرکت Electronic Arts اعلام کرد که یک نسخه ی متفاوت از Medal of Honor: Warfighter با عنوان Limited Edition در روز 23 اکتبر در کنار نسخه ی اصلی عرضه خواهد شد.

ناشر اصلی بازی یعنی Danger Close studio اعلام کرد که نسخه ی Medal of Honor: Warfighter  بر اساس موتور گرافیکی Frostbite 2.0 ساخته می شود. این موتور گرافیکی بسیار قدرتمند که به EA DICE’s تعلق دارد، همانی است که ما در بازی اول شخص مدرن Battlefield 3 دیده بودیم.

شرکت سازنده ی بازی یعنی EA قرار است در یک کنفرانس اختصاصی از این بازی اطلاعات بیشتری را فاش،  و در  رابطه با  Medal of Honor: Warfighter قبل از کنفرانس جهانی E3 2011 حضار را غافل گیر کند.

در نسخه ی Medal of Honor: Warfighter  مراحل  از محدوده ی  “افغانستان” فراتر خواهند رفت و این نسخه بازیکن را به مکان های مختلفی از جمله فیلیپین و سومالی و مکان های دیگر در سراسر جهان می برد.  

و در آخر تیم سازنده ی بازی Medal of Honor: Warfighter  از ویژگی های جالبی از بازی صحبت کردند که به نفع افرادی است که  Medal of Honor: Warfighter   را پیش خرید می کنند. این افراد می توانند از یک سلاح ویژه با نام  Navy SEAL Tier 1 Sniper در بازی نسبت به افرادی که این بازی را در روز انتشار بازی خریداری می کنند، استفاده کنند.

 قابل ذکر است که افرادی که این بازی را پیش خرید نمی کنند نیز می توانند با 40 ساعت گیم پلی، این سلاح را باز کنند.

بخش های قابل دانلودی نیز در 23 اکتبر، یعنی روز انتشار بازی  برای Medal of Honor: Warfighter توسط EA در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *