نگاه از نوع دوم به Operation Raccoon City

نگاه از نوع دوم به Operation Raccoon City
  • 1390/12/27
  • ميثاق جراحي
  • 0

معمولا در هر داستان دو طرف  وجود دارد، با  بازی  رزیدنت ایول: عملیات شهر راکون، ما در نهایت به زیرچشمی نگاه کردن پشت صحنه های از  شرکت Umbrella، یک شرکت داروسازی پیچ خورده، که باعث شیوع بیشتری نسبت به درمان است

در این نسخه  کماندوهای جدید بازیگران  صحنه هستند- که همه خود به ویژگی ها و تخصص های  منحصر به فرد مجهزشده اند. شرکت توسعه دهنده ی بازی یعنی  کپکام در نسخه ی رزیدنت ایول: عملیات شهر راکون، از عناصر نظامی بهره گرفته است و شخصیت ها همان نیرو های ویژه ای هستند که در مواقع خاص همانند وضعیت قرمز شیوع یک ویروس ناشناخته، وارد میدان های نبر که همان خیابان های راکون سیتی است، می شوند.


در یک رویداد  اخیر امسال در سان فرانسیسکو، ما فرصتی برای یادگیری کمی بیشتر در مورد بازی رزیدنت ایول: عملیات شهر راکون، پیدا کردیم.

  همچنین بعنوان دون شاخ شیطان خودمان را برای یک جلسه عملی و تهیه ی گزارشی از این کنفرانس اختصاصی آماده کردیم . ما همچنین با مایک جونز در مورد سفارشی سازی شخصیت های بازی و شانس اینکه بازی را به صورت چند نفره دنبال کردن، به پایان برسانیم، مصاحبه ای را انجام دادیم.

 شما می توانید محتوای این مصاحبه  را در زیر بررسی کنید( مصاحبه ی ماکسول مک گی چک با  تولید کننده ی بازی رزیدنت ایول: عملیات راکون سیتی، مایک جونز به منظور بدست آوردن اطلاعات بیشتر)

هم چنین ارائه ی مختصر ما از این بازی بر اساس  پیش نمایشی  جدید از رزیدنت ایول: عملیات راکون سیتی در رابطه با یک شخصیت خاص موسوم به STALKER، و  نمونه ی جهش یافته ای که بازیکن با دیدن آن ترس را از کیلومتر ها بعد حس می کند. یعنی شخصیتی در شماره ی سوم از بازی رزیدنت اویل به نام Nemesis که دوباره به شهر راکون بازگشته است.

آغاز و شروع عملیات راکون سیتی در واقع به  سپتامبر سال 1998 مربوط می شود، داستان بازی  بین وقایعی بین رزیدنت ایول 2 و رزیدنت ایول 3  است.

 سپس ما به تماشای قسمت هایی از  ماموریت های مقدمه ی بازی رزیدنت ایول: عملیات شهر راکون پرداختیم.  در این بخش ها و قسمت ها ما به دنبال تیم –OPS تیم نظامی که علیه ی ویروس متتشر شده توسط شرکت داروسازی Umbrella، تشکیل شده است و هم چنین نمونه ی بهبود یافته ی ویروس G  قبل از اینکه توسط  دکتر Birkin  به ارتش ایالات متحده به فروش برسد.

این همه، البته، فقط بهانه ای  برای ضربه زدن   از طریق یک ترکیب شخصی بین نسخه های متفاوت از بازی بود. زاویه ی دوربین بازی تقریبا همانند نسخه ی چهارم از شانه ی سمت چپ به تصویر کشیده می شود. این بازی یک شخصیت خاص ندارد و اوضاع پیرامون کمی درهم هستند. قابلیت های مختلف هر فرد و سلاح های مخصوصی که با سلیقه های این افراد منطبق است، محدودیت هایی را ایجاد می کند. بازگشت به دوران کلاسیک سری بازی های رزیدنت اویل، در نسخه ی عملیات شهر راکون به وضوح دیده می شود.


هنگامی که مدت زمان اندکی بازی در دست ما بود، انتخاب کریستین چهار چشم و یاماتا، دانشمند رشته ی بیولوژی  که نقش پر رنگی در بخش پشتیبانی  گروه دارد، از موارد مورد علاقه ی ما بود.

. هر شخصیت به یک سلاح اولیه، و یکی از سلاح های ثانویه مجهز است. هم چنین کاراکتر ها و مهارت هایی که  می توانند برای هر شخص فعال یا غیر فعال باشند.

به طور مثال یکی از  آن مهارت های فعال، به شما اجازه می دهد تا چهار چشم را  به عنوان شخصیت منفی  و دشمن انتخاب و او را کنترل کنید. کنترل دشمن و انتخاب شخصیت های بد در بازی، از ویژگی های جالبی است که در این نسخه اضافه شده(همانند بخش چند نفره در بازی Left For Dead) و از شخصیت های ما بقی در این بازی نیز می توان به  سه هم تیمی از پنج نامزد باقی مانده اشاره کرد.. برتا  به عنوان پزشک، Beltway  حیوان به شدت زرهی، و بردار (شخصیتی  که می تواند نامرئی شود).

.چشمانداز بیومتریک، مهارت های منفعل، به شما اجازه می دهند تا  شما بتوانید به وضوح نقاط ضعف و قوت دشمنان را ملاحظه کنید. این مهارت نیز جزو یکی از مهارت های جانبی است که به بازیکن  در رابطه با کشتن دشمنان و بدست آوردن اطلاعات بیشتری در باره ی آنها، کمک می کند.

 از انتخاب shotguns تا اسلحه های دستی و انتخاب تفنگ ساچمهایی به صورت خودکار به عنوان سلاح اصلی ما، تا سلاح های ثانویه،  تمام طعم های مختلف اسحله قابل تجربه شدن هستند. . بنابراین ما یکی از  اندک  برداشت های خود را از ابزار جنگی در این بازی اعلام می کنیم.

  همه ی سلاح ها آمار خاص خود را دارند، مانند برد و آسیب، و این در حالی  است که شما  قادر نیستید برخی سلاح ها را ارتقا دهید ، نسخه های متعددی از هر سلاح  در هر گروه وجود دارد.


در نسخه ی رزیدنت ایول: عملیات شهر راکون  شما می توانید از مسیر های مختلف به هدفتان برسید و شاهد چندین پایان مختلف در بازی باشید. همانند نسخه ی 5 از سری بازی های رزیدنت اویل، شما می توانید یک همراه داشته باشید و با دادن دستور های محدود به او، یک تیم کوچک را تشکیل دهید. البته این امر بیشتر در بخش چند نفره خود را نشان می دهد.

 در پایان  هر ماموریت؛ بازیکن  نقطه ی  تجربه ای را کسب می کند که بر  اساس عملکردش به وی اهدا شده  و  در آخر هر ماموریت یک جمع بندی  صورت می گیرد  و یک نمره ی  کلی به بازیکن داده می شود. شما هم چنین می توانید تجربه فوق العاده را با اتمام ماموریت های جانبی، از قبیل سرورهای رایانه ای را نابود کردن یا بدست آوردن شواهد و مدارک، به دست آورید.

جمع آوری اقلام شواهد و آپلود آنها در لپ تاپ ها و یا پیدا کردن مکان های مخفی و آیتم های پنهانی، در شهرراکون،.محدوده ی  تجربه ی شما را  گسترده خواهند کرد. این امتیاز ها و تجربه ها به شما این امکان را می دهند تا مهارت های شخصی خود را افزایش دهید و یا  می توان آنها را در جهت به روز کردن سلاح ها و خرید سلاح های جدیدتر، استفاده کنید.

این نسخه از سری ترسناک – بقای رزیدنت اویل در 20 مارس 2012 و به عبارتی  اواخر اسفند ماه برای کنسول های Xbox360 و Playstation 3 و کامپیوتر های خانگی عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *