Crysis 3 تایید شد !

Crysis 3 تایید شد !
  • 1391/1/30
  • ميثاق جراحي
  • 3

در یکی از مقاله هایی که چند وقت پیش نوشتم و در این مجله ی اینترنتی منتشر شد، احتمال خبر معرفی شدن بازی Crysis 3 با درصد 20، تخمین زده شده بود. اما امروز که سری به سایت GameSpot زدم متوجه شدم که بازی Crysis 3 توسط EA به طور رسمی تایید شده است و این خبر تا حدی مرا هیجان زده کرد. به دلیل اینکه سری بازی های کرایسیس با تاخیر چند ساله عرضه می شدند. ولی این بار قضیه متفاوت خواهد بود.

شماره ی سوم از عنوان اول شخص کرایسیس 3، در بهار 2013 راهی خانه های شما خواهد شد. در این نسخه داستان بازی در سال 2047 اتفاق می افتد و این بار شاهد بازگشت دوباره ی  شخصیت اصلی در سری کرایسیس یعنی  Prophet  خواهیم بود.

کرایسیس 3 با همان موتور گرافیکی Cryengine ساخته می شود و افرادی که این نسخه از بازی را پیش خرید کنند، از امکانات بیشتری نسبت به نسخه ی اصلی بهره مند خواهند شد و به جای نسخه ی اصلی، نسخه ای با نام Crysis 3 Hunter Edition را دریافت خواهند کرد.

تصاویر منتشر شده از این نسخه ی جدید، نشان می دهند که محیط ها و فضاهای این شماره، باز هم موقعیت های شهری  دارند که با نسخه ی اولیه یعنی  محیط های جنگلی و سر سبز ترکیب شده اند !

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. تازه یه جورایی همین پرافکت شخصیت اصلیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *