بازی FIFA Street 3

بازی FIFA Street 3
  • 1391/2/6
  • آزاد
  • 3

FIFA Street3

بازی گذشته FIFA Street  با گیم پلی جذاب و طنز و صداگذاری زیبا توانست قدمی شگرفت در ارائه یک بازی کامل بردارد ، اما بعضی اشکالات نسخه پیشین مانند باگ های زیاد باعث شد که این بازی نتواند ان طور که باید مورد توجه قرار گیرد .

مطمئنا وقتی برای بار اول بازی می کنید بیشتر از اینکه به گیم پلی بازی توج کنید نگاه تان به سمت گرافیک خیره کننده بازی می رود که در قیاس با نسخه پیشین ، زمین تا آسمان فرق کرده و دیگر مثل نسخه 2008 شاهد هیکل های طنز نیستیم .این امرای برای کسانی که نسخه های قبلی این عنوان را بازی نکردند می تواند شگفت انگیز باشد ، ولی شاید برای کسانی که 4 سال انتظار این بازی را کشیدند و با نسخه های قبلی این بازی زندگی کردند به خصوص گرافیک طنز گونه و تکنیک های ماورایی نسخه 2008 جالب نباشد .اما این بازی این قدر امکانات و تنوع در مسابقات و سیستم های جدید دارد که حتما طرفداران قدیمی این سری را هم راضی خواهد کرد .

FIFA Street

یکی از نکات بارز بازی ،  قرار دادن و لایسنس شدن تیم های باشگاهی است که حتما باعث خوشحالی همه خواهد شد .

بازی دارای مودهای متفاوتی است که بهترین آنها را می توان مود فوتسال بازی دانست که از دو بخش اصلی دیگر پیشی گرفته  .

Last Man Standing  هم تناسب زیبایی بین موفقیت و سختی پدید آورده که این مود از فرعیات زیبای بازی است . در این حالت بازیکنی که گل بزند از بازی بیرون می رود و تیمی که گل زده یک بازیکن را از دست می دهد و به این ترتیب 4 بازیکن یک تیم باید گل بزنند تا بازی تمام شود .

 FIFA Street

یکی از نکات منفی بازی ، کند شدن بازی و از بین رفتن تکنیک های غیر واقعی است . به طوری که در بازی فوتسال اصلا نمی شود از تکنیک استفاده کرد و با پاسکاری می شود به نتیجه مطلوب رسید .

در کل بازی کاملا سعی کرده  به سمت طبیعی شدن گام بردارد . موتوری که بازی با آن ساخته شده است همان موتور گرافیکی FIFA 12  یعنی Impact Engine  است .

FIFA Street

محیط بازی به زیبایی طراحی شده و شاید برای اولین بار در این سری به طراحی چهره بازیکنان بسیار دقت شده است . در کل می توان گفت گرافیک بازی بسیار خوب عمل کرده .

موسیقی بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و همخوانی بسیاری با زمین بازی دارد ، برای مثال در هر زمین آهنگ های محلی آنجا پخش می شود .

EA  در بخش صداگذاری بازی سعی کرده که خاطرات کودکی مخاطبان خود را زنده کند ، برای مثال وقتی توپ به خارج از زمین می رود بازیکنان ناراحت می شوند و با یکدیگر حرف می زنند و ابراز تاسف می کنند . تماشاگرانی که در کنار زمین هستند نیز بازیکن را در بازی راهنمایی می کنند و به تشویق و یا اعتراض به او می پردازند .

FIFA Street

بخش دیگری هم در این بازی وجود دارد که World Tour  نام دارد ، در این بخش شما می توانید تیمی را با مشخصات دلخواه خود طراحی کنید و پا به مسابقات محلی بگذارید .

مود اخر هم Panna Rules  نام دارد که سه نقطه در سه تا از ناحیه های زمین قرار دارد که بازیکنان باید برای رسیدن به آنها و حذف انها حرکات نمایشی انجام دهد .

در آخر FIFA Street  جدید بازی است که با تغییرات کاملا جدی آمده که به بهتر شدن بازی کمک شایانی کرده است .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *