آغاز جنگ « آیدیاتب » شرکت لنوو با « آی پد » شرکت اپل

آغاز جنگ « آیدیاتب » شرکت لنوو با « آی پد » شرکت اپل
  • 1391/2/7
  • آزاد
  • 1

شرکت لنوو قصد دارد رایانه لوحی جدیدی را به تقلید از آی پد بسازد و با آن رقابت کند . این رایانه لوحی آیدیاتب S2109   نام گرفته است .

به گزارش وب سایت pcmag  این رایانه لوحی دارای یک صفحه نمایش 9/7 اینچی و با وضوح 1024 در 768 است . رایانه لوحی شرکت لنوو از این نظر مشابه مدل های قدیمی تر آی پد است .

آیدیاتب S2109  از نظر ضخامت نیز همانند آی پد 3 است و 8/9 میلی متر ضخامت دارد . لنوو قصد دارد این رایانه لوحی را به یک باتری با عمر 10 ساعت مجهز کند .

رایانه لوحی لنوو همچنین دارای یک دوربین جلویی 1/3 مگاپیکسلی است که از این نظر از دوربین جلویی دارای کیفیت VGA  آی پد 2 بهتر است . این رایانه لوحی فاقد هرگونه دوربین عقبی است . لنوو همچنین تصمیم گرفته است 4 اسپیکر در 4 گوشه این رایانه لوحی نصب کند .

آغاز جنگ « آیدیاتب » شرکت لنوو با « آی پد » شرکت اپل

این رایانه لوحی که قرار است با نسخه 4 سیستم عامل آندروید کار کند از طریق فروشگاه مجازی لنوو و فروشگاه مجازی گوگل ( Google play )  به بیش از 450 هزار برنامه کاربردی سازگار با این سیستم عامل دسترسی خواهد داشت . این درحالی است که لنوو اوایل ماه جاری میلادی قول داده بود اولین شرکتی باشد که یک رایانه لوحی تحت سیستم عامل ویندوز 8 را روانه بازار می کند .

آغاز جنگ « آیدیاتب » شرکت لنوو با « آی پد » شرکت اپل

آیدیا تب S2109  شرکت لنوو دارای پورت های خروجی میکرو یو اس بی و میکرو اچ دی ام آی و یک کارت حافظه میکرو اس دی است .

 لنوو قیمت این رایانه لوحی را فاش نکرده است ، اما مشابهت آن با آی پد 2 قیمت 399 دلار را به ذهن بعضی از تحلیلگران بازار رایانه های لوحی متبادر کرده است .

لنوو درباره پردازنده و قدرت پردازش محصول جدید خود نیز اطلاعات خاصی منتشر نکرده است .

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *