خوراکی برای بازی خورها

خوراکی برای بازی خورها
  • 1391/2/9
  • آزاد
  • 2

خوراکی برای بازی خورها MSI Gaming Series  غوغایی را در بازار به پا کرده و هر کس ذره ای به دنیای Laptp  علاقمند باشد را مجذوب خود می کند . این هیولا با 16 گیگابایت رم ( البته می توانید نوع 12 گیگابایت را نیز انتخاب کنید ) و کارت گرافیکی 670 m Nvidia  تمامی بازی های اخیر را به زانو در آورده است . البته CPU Core i7 3610QM  نیز نقش بسزایی را در این بین بازی می کند . هر چند عقیده کلی بر این است که Gamers  ( بازی خورها ) همیشه  Desktop را برای بازی ترجیح می دهند . ولی در این مورد پرتابل بودن و قدرت نسبی این محصول نسبت به Desktop برای بسیاری از علاقمندان که بازی های ویدئویی را به طوری آکادمیک دنبال می کنند ، انتخاب بسیار مناسبی است .

در نگاه اول ظاهر این لب تاپ سرگرمی و بازی را به شما القا می کند . دیودهای تعبیه شده در زیر کلیدهای آن شما را قادر می سازد تا حتی رنگ آنهها را نیز تغییر دهید . خلاصه بگویم با یک شهر بازی روبه رو هستید با همان چراغ ها و سر و صدا .

از دیگر نکات مثبت این محصول می توان به انتخاب LCD بسیار مناسب و بدون بازتاب نور آن اشاره کرد که البته لازمه چنین محصولی با این مشخصات است . وجود خروجی HDMI  با کیفیت صدا و تصویر منحصر به فرد مکمل این بخش است .

یکی دیگر از نکات قابل توجه پمپ هوای داغ به بیرون است ، به نحوی که شما می توانید ساعت ها به بازی البته سنگین ( از لحاظ گرافیکی ) بپردازید بدون اینکه گرما آسیبی به دستگاه شما بزند .

خوراکی برای بازی خورها

اگر کمی دقت کنید می بینید که دکمه ویندوز از سمت چپ Spsce  برداشته شده و به راست منتقل شده است ، تغییری کوچک ولی بسیار چاره ساز ! هر چند خیلی ها با گیم پد بازی می کنند ولی Gamer  های اصیل به ماوس و کیبورد اعتقاد خاصی دارند . برداشتن این مانع ( دکمه ویندوز) در هنگام بازی حرکت هوشمندانه ای بود و ای کاش کلیدها با توجه به طراحی بدقواره این محصول بزرگتر در نظر گرفته می شد .

البته به نسبت نکات منفی هم از این محصول می توان گرفت که از آن جمله نبود دکمه فیزیکی برای باز کردن DVD-Rom  ، ضعف Touchpad  آن و وزن زیاد آن است . البته در مورد آخر ، آن را نمی توان عیب  محسوب کرد ، زیرا از چنین هیولایی جز این وزن نمی توان متصور بود .

به طور کلی می توان گفت اگر احساس می کنید هر لحظه قند بازی شما پایین می افتد ، خرید این لب تاپ می تواند تا حد بسیار  زیادی این مشکل شما را حل کند .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. از قیمتش که بگذریم چیز غولیه برای خودش
    ولی من سری لپ تاپ ها پاویلیون اچ پی رو dv6 نسبت به این ترجیح میدم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *