نقشه های Portal 2 را خودتان طراحی کنید

نقشه های Portal 2 را خودتان طراحی کنید
  • 1391/2/9
  • ميثاق جراحي
  • 0

شاهکار متفاوت و بی نظیر شرکت بازی سازی والو، معروف به بازی پرتال 2 که در سال قبل و حتی امسال بسیار خوب درخشید و توانست جوایز بسیاری را در مراسم ها و آکادمی های مختلف بازی های رایانه ای از آن خود کند، در ماه May 2012، وارد مرحله ی جدیدی می شود.

شرکت والو قرار است در این ماه، نسخه ای از بازی را روانه ی بازار کند که Portal 2 Level Editor نام دارد. این نسخه به صورت یک نسخه ی قابل دانلود برای سیستم عامل های مک و ویندوز عرضه می شود.

همان طور که از نام این نسخه ی DLC مشخص است، بازیکنان می توانند مراحل بازی پرتال 2 را توسط این شبه نرم افزار، طراحی و این مراحل را توسط سیستم ها و امکاناتی که Portal 2 Level Editor در اختیار آنها می گذارد، آزمایش و تست کنند.

بازی Portal 2 یک بازی پازلی – فکری است که ساختن مراحل آن، نیاز به محاسبات ریاضی و فیزیک پیچیده ای نیست و فقط با قرا ردادن عناصر در هر نقشه، می توانید یک مرحله ی جدید داشته باشید. البته ساختن یک مرحله ی استاندار  و قابل بازی کردن ملاک خواهد بود.

هم چنین بازیکنان می توانند نقشه هایی را که توسط Portal 2 Level Editor  می سازند، بین سایر دوستان خود به اشتراک بگذارند و حتی نقشه های اصلی بازی را دریافت کنند و آنها را به صورت دلخواه تغیر دهند.

این نسخه که به نوعی یک DLC چالش بر انگیز است، باعث می شود بازیکنان بر سر ساختن نقشه های تو در تو و متفاوت خود، با هم به رقابت بپردازند. شایعه شده است که طراحان نقشه های اصلی بازی پرتال 2، برای افرادی که نقشه های خوب و متفاوتی را توسط Portal 2 Level Editor  خلق کنند، جوایزی را در نظر گرفته است.

هیچ اشاره ای به نسخه های کنسولی Portal 2 Level Editor  نشده است و فعلا ایکس باکس باز ها و آنهایی که پلی استیشن 3 دارند، نمی توانند مراحل بازی پرتال 2 را به صورت دلخواه خلق کنند.

این نسخه ی قابل دانلود از بازی پرتال 2، دومین DLC از این بازی اول شخص است که در ماه می 2012 بر روی شبکه ی Steam قرار خواهد گرفت.

این نسخه ی مکمل برای علاقه مندان رایگان خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *