New ipad انقلابی در کیفیت

New ipad  انقلابی در کیفیت
  • 1391/2/10
  • آزاد
  • 4

انقلابی د کیفیت

انصافا داشتن شفافیت ورای استاندارد 2K که در پروژکتورهای سینمایی استفاده می شود برای یک تبلت اعجاب انگیز است . در نظ بگیرید که این کیفیت نمایش قرار است به جای نمایش در یک پرده 50 فوتی ، فقط در یک قاب 9/7 اینچی بگنجد.
فضای 1 پیکسلی در ipad2  به 4 پیکسل در ipad  جدید ارتقا یافته است. وضوح باورنکردنی تنها قسمتی از داستان است . غنی و شفاف بودن رنگها به گونه ای است که با هر بار روشن کردن این دستگاه چشمان شما خیره و مبهوت می شوند.

انقلابی در کیفیت
اتصال برق آسا و سریع ipad   به شبکه اینترنت و موبایل از طریق 4G هم اکنون در آمریکا امکان پذیر است که 3G دیگر سر تیتر خبرها نیست . ولی به نحوی که در ipad  جدید استفاده شده است کاملا با ipad2  متفاوت است .
HSPA به این معناست که این دستگاه با استفاده از همان 3G  می تواند تا سرعت 21Mb را حمایت کند که سه برابر حداکثر سرعت ipad2  می باشد . تا پایان امسال با راه اندازی سرویس DC-HSPA  این سرعت تا دوبرابر نیز ارتقا می یابد.

انقلابی در کیفیت
با پردازنده دو هسته ای یک گیگا هرتزی که به A5X  معروف است ، از لحاظ قدرت پردازش همانند سری قبل خود یعنی ipad2 می باشد اما با اختصاص پردازنده گرافیکی 4 هسته ای مجزا و دو برابر شدن ظرفیت RAM از 503 مگابایت به 988 مگابایت سبب شده است که این دستگاه برای پردازش فایلهای گرافیکی تا 5 برابر سریع تر نسبت به ipad2  عمل کند .

انقلابی در کیفیت

قدرت پردازش بالای این دستگاه اجازه می دهد تا حجم حافظه ipad  جدید بتواند به 96 گیگابایت و حتی 128 گیگابایت نیز ارتقا یابد ، ولی Apple کماکان تصمیمی برای این کار ندارد و این دستگاه را با همان حجم های 16، 32 ، 64 گیگابایتی همیشگی ارائه داده است .
امید است که این کمپانی در آینده با اختصاص حافظه های بیشتر اجازه نصب App  هایی که با نمایشگرهای رتینا همخوانی دارند را بدهد . برنامه های از پیش نصب شده و سیستم عامل iOS مجموعا چیزی حدود 7 گیگابایت از حافظه ipad  را اشغال می کنند .

انقلابی در کیفیت
در مقایسه با دوربین 1 مگاپیکسلی ipad2 ، ipad  جدید یک شاه دوربین دارد که در نور مناسب تا 5 مگاپیکسل دوربین و لنز استفاده شده در iphone 4S ، تصاویر واضح و شفاف ارائه می دهد .
تصاویر ویدئویی این دستگاه با کیفیت HD و 1080P اعجاب انگیزند ، به ویژه زمانی که سوزه سرعت بالایی نداشته باشد . البته در نور کم نتیجه کار چنگی به دل نمی زند .

انقلابی در کیفیت
باطری با دوام این دستگاه تا 10 ساعت می تواند 24 میلیون پیکسل را روشن نگه دارد ، این باطری فقط 0/7 میلی متر بزرگتر و 50 گرم سنگین تر از باطری ipad2  می باشد که هیچ حس متفاوتی را ایجاد نمی کند .
شارژ کامل این باطری توانمند 5 و نیم ساعت طول می کشد .

انتقلابی در کیفیت
در کنار تغییرات بزرگی همچون کیفیت نمایشگر و عمر باطری ، تغییر قابل توجه دیگری رخ داده است . شما می تواندی با در اختیار داشتن یک اتصال مخصوص ، کابل USB  ، HDMI و کارتهای حافظه SD را نیز به ipad  خود متصل کنید .
عدم تغییر ظاهری این دستگاه به هیچ وجه مهم نیست چرا که ipad  کماکان زیباترین تبلت موجود در بازار است!

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. خیلی دیر این مطلب رو منتشر کردید دیگه اکثر مردم راجع به این تبلت اطلاعات دارند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *