لپ تاپی برای سرگرمی خانواده

لپ تاپی برای سرگرمی خانواده
  • 1391/2/11
  • آزاد
  • 0

لپ تاپی برای سرگرمی خانواده

در نگاه اول اظهار نظر در مورد لپ تاپ Asus N55sf  کار دشواری است . این مدل شما را به تدریج مجذوب خود می کند .

هسته قدرتمند 2570-i7  همراه با صفحه کلید فشرده ای که با پد اعداد تکمیل شده و بلند گوی گسترده آن به کاربر تلقین می کند که جایگزینی برای دسکتاپ ارائه شده است ، ولی خب حداقل تفاوت های وزنی و ابعادی به این تصور خاتمه می دهند .

لپ تاپی برای سرگرمی خانواده

کلمه کلیدی که به خوبی می تواند این محصول را توصیف کند ، « سرگرمی » است . می توان گفت موتور صدایی « Bang& Olufers »  که با یک بلندگوی جانبی در این مدل ارائه شده ، نقطه عطف و بارز N55  است . این نوآوری فوق العاده که نقصان صدا در تمامی لپ تاپ ها را از بین می برد ، باعث شده که علاقمندان زیادی را به خود جذب کند .

علاوه بر  این وجود درایو Blue-Ray  و 6 عدد گیگابایت رم ، N55  را به یک لپ تاپ بسیار قوی خانواده تبدیل کرده است .

البته گفتنی است تجهیز موتور گرافیکی Nvidia GT555  به این لپ تاپ کفه ترازوی ما را به سمت ( gaming )  سنگین تر کرد . به طوری که می توانید بهترین کارکرد را از این مدل بخواهید.

لپ تاپی برای سرگرمی خانواده

البته به خاطر داشته باشید برای داشتن بهترین کارکرد در هنگام بازی های سنگین از لحاظ گرافیکی ، باتری را به برق بزنید .

از نظر ما می توان تنها ایرادی را که از کارت گرافیک گرفت ، استفاده از حافظه های DDR3  به جای DDR5  است . هر چند در بسیاری از بازی ها تفاوت محسوس نیست ولی استفاده از DDR5  می توانست جهش قابل توجهی در زمینه گرافیکی به این مدل بدهد .

خبر خوب برای علاقمندان به ویدئو این است که صفحه نمایش با یک لایه ضد بازتاب نور پوشیده شده است تا نور محیط مزاحم دید شما نشود .

لپ تاپی برای سرگرمی خانواده

از مزایای دیگر این مدل می توان به وضوح صفحه نمایش آن اشاره کرد زیرا به رغم قیمت پایین آن نسبت به لپ تاپ های سونی که زبانزد و پیشرو در این مقوله هستند ، کیفیت قابل رقابتی را ارائه می دهد .

همچنین خروجی های آن به درستی و متناسب با کارکردهای این  دستگاه تعبیه شده است . پورت HDMI  ، پورت SATA و دو عدد پورت USB3  و USB  های عادی شما را تا حد بسیار زیادی بی نیاز از ورودی و خروجی می کنند .

ظاهر براق آن کوچکترین اثر انگشت را نشان می دهد و می توانید به راحتی کشف کنید چه کسی به لپ تاپ شما دست زده است . خارج از شوخی این مشکل برای تمامی لپ تاپ های براق وجود دارد .

دیگر ایرادی که به این مدل وارد است ، وزن بالای آن است . هر چند این وزن اجتناب ناپذیر به نظر می رسد ولی به هر حال برای بسیاری از کاربران وزن فاکتور مهمی است .

به طور کلی مزیت های این دستگاه بسیار بیشتر از نقص های آن است و به همین دلیل نمره خوبی را نصیب خود می کند .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *