BT Controller و تبدیل سیستم اندرویدی به گیم پد

BT Controller و تبدیل سیستم اندرویدی به گیم پد
  • 1391/2/13
  • زهرا معبودی
  • 0

مبحث مورد بحث امروز گویا آی تی در مورد ابزاری به نام  BT Controller است . BT Controller ابزاری مناسب برای بهبود و راحتی کار با سیستم های مبتنی بر اندروید است . فرض کنید در گذشته سیستم های اندرویدی خود نظیر تبلت و یا گوشی را از طریق کابل HDMI به تلویزیون های خود وصل می کردید و برنامه های سیستم خود نظیر بازی و.. را بر روی تلویزیون مدیریت می کردید .اما  BT Controller  در جدیدی به روی شما برای استفاده راحت تر در حالت مشابه فراهم می کند که امروز به بررسی آن می پردازیم .

BT Controller موجب می شود تا شما بتوانید از طریق بلوتوث دسیستم میتنی بر اندروید خود را به یک گیم پد تبدیل کنید و از طریق آن با سایر سیستم های دیگر ارتباط بر قرار کنید . با این کار دیگر نیازی  به استفاده از کابل هایی نظیر  HDMI نیست . در واقع می توانید از راه دور با BT Controller امور را کنترل کنید .

برای شروع باید ابتدا BT Controller را برروی هر دو دستگاه که قصد ارتباط دو طرفه دارید ، نصب کنید تا با ارتباط بینابین بلوتوث ها این امکان به اشتراک گزاره شود .  از BT Controller برای شبیه سازی و کنترل  مامو (Mame ) ،  پلیستیشن, CPS2 و بازی های  N64 استفاده  می کنند . در ادامه تمام مراحل تنظیم  BT Controller برای هر دو دستگاه میزبان و مبدا برای شما تشریح می کنیم .

همانطور که در ابتدا گفته شد با ید در مرحله اول مطمئن باشید که BT Controller بر روی هر دو دستگاه نصب شده و به درستی کار می کند .

  1. برای اجرای BT Controller ابتدا بلوتوث های هر دو دستگاه را روشن کنید .
  2. دستگاه های خود را برای یکدیگر به صورت قابل مشاهده قرار دهید ( به بیان ساده تر در این مرحله باید دستگاه ها همدیگر را مشاهده کنند و در دسترس یکدیگر باشند )
  3. بعد از اینکه هر دو دستگاه مشاهده شدند باید اتصال را انجام دهید .
  4. در این مرحله با تصویر زیر روبرو می شوید که باید وضعیت عملکرد دستگاه خود را مشخص کنید که آیا به عنوان کنترل کنده است یا اینکه میزبان است .

  • هر کدام از این دو را که انتخاب کنید ( بین کنترل کننده یا میزبان ) دستگاه مقابل به عنوان حالت مقابل انتخاب می شود .
  • با این کار پس از اتصال و تنظیمات مذکور شما کنترل دستگاه مقابل را بر عهده خواهید داشت .
  • با انجام صحیح تنظیمات بلافاصله یک پنجره کوچک در سمت راست و بالای نمایشگر مشاهده می کنید که به راحتی می توانید از طریق ان تنظیماتی نظیر زبان و … را برای دستگاه میزبان را تغییر دهید .

  • اکنون شما هر تغییری بر روی  دستگاه خود اجام دهید در دستگاه میزبان قابل مشاهده است . ( چرا که شما خود را به عنوان کنترل کننده به دستگاه مقابل شناسانده اید و دستگاه نیز در مقام میزبان انجام وظیفه می کند ) .

  • از جمله تنظیماتی که برای  BT Controller  برای شما قابل دسترس است امکان تنظیم حالت لرزشی و لمسی و فعال و غیر فعال مردن در هنگام استفاده از دستگاه است . BT Controller با قیمتی تقریبا بیش از 1 دلار به فروش می رسد اما در اینجا از نسخه رایگان آن به منظور تبلیغات برای شما اماده دانلود قرار داده ایم .

دانلود BT Controller  ( خریداری شده )

دانلود BT Controller  ( رایگان )

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *