پایان داستان را خودت بساز

پایان داستان را خودت بساز
  • 1391/2/13
  • آزاد
  • 0

اصولا سلیقه در انتخاب فیلم خیلی متفاوت است ، بعضی ها به فیلم هایی علاقه دارند که پایان خوبی داشته باشد و خوش و خندان تمام شود ، اما بعضی ها با فیلم هایی ارتباط برقرار می کنند که پایان چندان خوبی هم نداشته باشد . این تفاوت ها تاحدی است که گاه فیلمی در عین اینکه برای دسته ای بسیار زیبا و دوست داشتنی به شمار می رود ، برای دسته دیگر خیلی بی مزه است .

حالا برای اینکه این اتفق نیفتد محققان پخش کننده مدیایی را عرضه کرده اند که ذهن کاربر را می خواند و پایان فیلم ها را بر اساس علائق شان تغییر می دهد .

پایان داستان را خودت بساز

این سیستم که میند پلی (MyndPlay) نام دارد ، مجهز به یک هدست ثبت امواج الکتریکی مغز به وسیله برق ( EEG)  و همچنین نرم افزاری است که توسط یک شرکت لندنی طراحی شده است .

هدست میند پلی حسگری برای دریافت سیگنال های مغزی دارد که نورواسکای ، شرکت پیشگام در زمینه بازی های کنترل بدون دست ان را ساخته است . این حسگر سطوح تمرکز و آرامش کاربر را در زمان تماشای فیلم یا گوش دادن موسیقی یا انجام بازی های کامپیوتری و اپلیکیشن های گوشی همراه اندازه گیری و ثبت می کند .

زمانی که در حال تماشای فیلم با میند پلی باشید تمام واکنش های شما در مواجهه با صحنه ها و داستان فیلم توسط این دستگاه ثبت می شوند و پس از مدتی صحنه ها و روایت فیلم بسته به عکس العمل تان تغییر خواهد کرد . به طور مثال اگر در حال تماشای یک فیلم ترسناک هستید ، تمامی واکنش های ترس تان ثبت می شود و دستگاه از این اطلاعات به عنوان سر نخ استفاده می کند . اگر از یدن این فیلم خیلی ترسیده باشید سیستم پایانی را برایتان به نمایش می گذارد که شخصیتی که باعث ترس تان شده با سرنوشت بدی مواجه شده و خود به خود حذف می شود .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *