اینستاگرام این بار برای اندروید

اینستاگرام این بار برای اندروید
  • 1391/2/15
  • آزاد
  • 0

ماه اخیر حبرهای خوشی برای کاربران اندروید داشت . بعد از راه اندازی گوگل پلی ، اینستاگرام هم از انحصار iOS خارج شد و در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت .

اینستاگرام اپلیکیشن مجانی است که به کاربران iOS  امکان ویرایش و به اشتراک گذاری عکس در محیط داخلی برنامه و لینک آن به بسیاری از شبکه های اجتماعی را می دهد. اینستاگرام هر چند از همه دیرتر آمد اما از محبوب ترین برنامه های به اشتراک گذاری عکس در میان کاربران iOS  شده است .

اینستاگرام این برای برای اندروید

نکته این است که نیمی از کاربران گوشی های هوشمند و تبلت ها سیستم عامل iOS  ندارند و این یعنی اینستاگرام فقط با نیمی از کاربران به این محبوبیت رسیده است . کمپانی تولید کننده این برنامه هم به این نکته واقف بوده است و امید دارد محبوبیت برنامه اش با شروع نسخه اندروید دو برابر شود .

 راز موفقیت این نرم افزار کارکرد مناسب آن در آی پاد و آی پد برای فیلتر گذاری و به اشتراک گذاری عکس ایت . همان ایده ای که روزگاری کداک نزدیکش شد و به راحتی از دستش داد تا سرانجام ورشکسته شد .

اینستاگرام با مجموعه ای از افکت هایی که به عکس ها می دهد محبوبیت زیادی کسب کرده است ، از جمله افکت هایی که حس عکس های دهه 1970 را زنده می کنند . این برنامه اشتراک گذاری عکس تا کنون 27 میلیون بار از اپ استور دانلود شده است . این رشد کاربران بعد از عرضه آیفون 4S و معرفی اینستاگرام توسط اپل به عنوان « اپلیکیشن سال » اتفاق افتاده است .

اینستاگرام این برای برای اندروید

بعد از مدتها انتظار بالاخره زمان انتشار اینستاگرام اندروید فرا رسید و این برنامه از 15 فروردین در اختیار اندرویدی ها قرار گرفت . این برنامه برای آی او ای 2/0 ، اندروید 2/2 و سیستم عامل های بالاتر است که فیلترهای متنوع و عکس هایی با کیفیت و رزولوشن بالا را در خود گنجانده است .

موسسان اینستاگرام اظهار کردند که این کار را برای پول آغاز نکرده اند و در حال حاضر هم تمرکزشان بر بزرگ کردن شبکه است . به نظر می رسد که کار برای اپلیکیشن هایی نظیر فلیکر که تا کنون با در نظر گرفتن بخشی جهت افزودن افکت هایی نظیر اینستاگرام به برنامه خود ، سعی در پر کردن جای خالی این اپلیکیشن در مارکت اندروید یا همان گوگل پلی کنونی بودند کمی سخت شود .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *