معرفی اپلیکیشن های ماه برای iOS

معرفی اپلیکیشن های ماه برای iOS
  • 1391/2/15
  • آزاد
  • 0

1-    Dropbox  دراپ باکس

یک سرویس رایگان است که اجازه می دهد تمام عکس ها ، اسناد و فیلم هایتان را در هر جایی که هست آرشیو کنید . شما می توانید به طور خودکار هر فایلی را به Dropbox وارد کنید و با صرفه جویی در وقت و ظرفیت ،  آنها را در کامپیوتر ، اندروید ، آی فون و آی پد و حتی وب ذخیره کنید و دیگر ترسی از پاک شدن فایل های مورد علاقه و مهم خود بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی تان نداشته باشید .

با نرم افزار Dropbox شما می توانید آنچه را لازم دارید همیشه به همراه داشته باشید .

  • پشتیبانی از آی فون ، آی پاد تاچ ، آی پد و اندروید .

2-    اووooVoo

یکی از بهترین راه های مکالمه تصویری و چت به وسیله تلفن همراه یا تبلت استفاده از برنامه ooVoo است ، این برنامه رایگان و بدون دردسر برای برقراری ارتباط با دوستانتان است . بدون در نظر گرفتن اینکه طرف مقابل شما از چه ابزاری برای ارتباط استفاده می مند .

همچنین در این اپ امکان ایجاد کنفرانس بین چند نفر همزمان با ارتباط تصویری ممکن است .

از دیگر ویژگی های ooVoo می توان به پشتیبانی از IOS5  ، سویچ دوربین جلو و عقب در طول تماس های ویدوئویی ، هماهنگ شدن با دفترچه تلفن جهت ارتباط سریع یا دعوت دوستان از روی شماره تلفن اشاره کرد .

  • پشتیبانی از آی فون ، آی پاد تاچ و آی پد .

3-    گوگل سرچ Google Search

گوگل سرچ همان جست و جو در وب است اما این بار سریع تر و آسان تر با اخرین برنامه جست و جو از گوگل . این اپ جدید یک روش حرفه ای برای جست و جو در اینترنت است . از ویژگی های خاص آن می توان به این موارد اشاره کرد : محیطی بسیار دوست داشتنی و راحت ، دسترسی سریع به سایر برنامه ای گوگل   ( مثل جی میل ، تقویم و اسناد ) ، جست و جوی بسیار دقیق از طریق صدا و همچنین مدیریت بر موضوعاتی که تاکنون در مورد آنها جست و جو کرده اید .

به طور کلی این اپلیکیشن بسیار بهتر و لذت بخش تر از جستجوی خود گوگل است .

  • پشتیبانی از آی فون و آی پد .

4-    ویکی افلاینWiki Offline

ویکی افلاین به شما اجازه می دهد تا به هزاران صفحه ویکی پدیا همراه با تصاویر و گرافیک بدون نیاز به اتصال به شبکه دسترسی داشته باشید .

این برنامه برای اپل بازهایی است که می خواهند همیشه چیزی برای خوادن داشته باشند . تنها با استفاده از 1 درصد از حافظه دستگاه خود مهم ترین بخش از جامع ترین اطلاعات دانشنامه جهان را در اختیار دارید .البته این نرم افزار جایگزین کاملی برای اتصال به شبکه نیست ، اما این تضمین را می دهد که همیشه چیزی برای خواندن و آموختن وجود دارد .

  • پشتیبانی از آی فون ، آی پاد تاچ و آی پد .

5-    بامپ Bump

بامپ ساده ترین راه برای به اشتراک گذاری فایل هایتان آن هم تنها با یک تکان کوچک است . نرم افزار بامپ یک شبکه اجتماعی کوچک است که به شما این توانایی را می دهد که علاوه بر استفاده از امکانات موجود در آن برای پیدا کردن دوست ، برقررای ارتباط و به اشتراک گذاشتن عکس ها و فایل های خود از روش منحصر به فردی برای رد و بدل کردن عکس ، موزیک ، نرم افزار و اطلاعات خود استفاده کنید . کافی است فقط گوشی هایتان را در نزدیکی هم قرار دهید و با یک تکان کوچک اطلاعات خود را به گوشی مقصد انتقال دهید .

  • پشتیبانی از آیفون ، آی پاد تاچ
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *