معرفی اپلیکیشن های ماه برای اندروید

معرفی اپلیکیشن های ماه برای اندروید
  • 1391/2/17
  • آزاد
  • 1

1-    ناساNASA

ناسا برای همه نیست . برای کسانی است که عاشق فضا و فضانوردی هستند . در این اپلیکیشن اول از همه هزاران تصویر که از برنامه های ناصا به دست آمده را می بینید . به جز آن صدها فیلم از فضاپیماها ، فضانوردان و حیط فضا را هم در آرشیو این اپلیکیشن خواهید دید. ( البته بسیاری از آنها فقط آنلاین در دسترس هستند ) همچنین این اپلیکیشن یک روز شمار برای برنامه های آینده و یک نقد و بررسی برنامه های پیشین مثل برنامه شاتل را هم برایتان با عکس و فیلم نشان می دهد .

یکی از امکانات جذاب اپلیکیشن ردگیرماهواره ها در فضای زمین و از جمله ایستگاه فضایی بین المللی است . با داشتن ناسا نه فقط اطلاعات جدیدی به دست می آورید بلکه همیشه در اخبار فضایی به روز هستید .

2-    گوگلGoogle Currents

یک خبرخوان حرفه ای و تمام و کمال . گوگل معروف ترین خبر خوان دنیا را برای خودش دارد ! اما با این اپلیکیشن خیلی راحت می توانید بهترین ها را برای خودتان داشته باشید.

این اپلیکیشن رقیبی برای Flipboard  اپل است . کار با گوگل کارنتز بسیار ساده است . بعد از نصب آن و در اولین اجرا نرم افزار از شما اکانت گوگل را می خواهد که پس از وارد کردن آن در ابتدا تعدادی دسته بندی را می بینید در هر کدام از دسته ها معروف ترین مجلات و نشریان دنیا یا سایت های خبری دیده می شود.

گوگل جست و جوی شما را پیدا کرده و خودش آن را به صورت یک نشریه طراحی می کند و در اختیار شما قرار می دهد . اگر هم موردی بود که پیدا نشد در قسمت RSS خیلی ساده آدرس سایت را به گوگل کارنتز می دهید گوگل خیلی سریع برای شما آن سایت را پیدا می کند .

3-    3-	Air DroidAir Droid

تصور کنید فایل مهمی را روی موبایل خود دارید و می خواهید آن را به لپ تاپ منتقل کنید اما کابل گوشی همراه ندارید . باید چه کار کرد ؟

راه های مختلفی وجود دارد اما با داشتن اپلیکیشن Air Droid  خیلی راحت می توانید به تمام محتوای موبایل خود از روی مرورگر وب کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید . فقط کافی است که کامپیوتر شما و موبایلتان از یک شبکه Wi-Fi  برای اتصال به اینترنت استفاده کنند .

پس از نصب ساده آن برنامه را اجرا کنید ، در همان شروع با دکمه Start  مواجه می شوید . کافی است که این دکمه را بزنید نرم افزار به شما آی پی آدرس و یک رمز عبور می دهد . ابتدا آی پی آدرس را در مرورگر خود وارد کنید ( به گفته خود برنامه همه مرورگرها به جز IE  به خوبی جوابگو هستند ) بعد از آن برنامه از شما رمز عبور می خواهد. رمزی را که در موبایل می بینید را وارد کنید ، حالا همه موبایل خود را در مرورگر خود می بینید ،  بقیه کار خیلی ساده است .

4-    Endomondo Sports Pro

این اپلیکیشن می تواند هنگام ورزش اطلاعات مربوط به میزان کالری ، مسافت طی شده ، سرعت در حال حرکت و اطلاعات مفید مورد نیاز را به شما نشان دهد.

این نرم افزار تنظیمات مختلفی بر اساس رشته های گوناگون ورزشی از دومیدانی ، دوچرخه سواری تا اسکی در اختیار کاربر قرار می دهد . در زمان استفاده از نرم افزار می توانید تحت شرایط مختلف موزیک های متفاوتی را نیز پخش کنید .

5-    5-	Camera Zoom Fx Camera Zoom Fx

دوربین موبایلتان چند مگاپیکسل باشد. با این اپلیکیشن خیلی ساده می توانید دستگاه خود را به یک دوربین خوب تبدیل کنید . ایناپلیکیشن بهترین نرم افزار عکاسی در دستگاه های اندرویدی است .

این اپلیکیشن امکانات متعددی از تنظیم دکمه های دستگاه گرفته تا افکت های بسیار متونع را در اختیار شما قرار می دهد . همچنین افکت های زنده هنگام ضبط ویدئویی با اندرویدتان و  قابلیت زوم تا 6 برابر از دیگر امکانات بسیار خوب این اپلیکیشن است .

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. اپلیکیشن میانبر هم جزو برنامه هاییه که من واقعا ازش لذت بردم خیلی کامله ضمن اینکه میتونیم خودمون تبلیغ و عکس محل کسبمونو وبزاریم و هروقت بخوایم ویرایش آپدیتش کنیم و حتی لیست قیمت و آفهامونو اعلام کنیم عالیه خیلی بدرد میخوره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *