افزونه skip ads on you tube و غیر فعال کردن تبلیغات یوتیوب

افزونه skip ads on you tube و غیر فعال کردن تبلیغات یوتیوب
  • 1391/2/19
  • زهرا معبودی
  • 1

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که با ویدیوهای یوتیوب زیاد سر و کار دارید و به دیدن آن ها علاقه مند هستید اما دیدن تبلیغات ابتدای فیلم ها شما را آزار می دهد حتما این متن را بخوانید .افزونه ای جدید که برای گوگل کروم طراحی شده است به شما به راحتی این امکان را می دهد تا با استفاده از افزونه بخش تبلیغاتی ویدیو ها را غیر فعال کرده و مستقیما به ویدوی دلخواه خود دسترسی پیدا کنید البته این افزونه فقط تنها برای سایت یوتیوب طراحی نشده بلکه برای تمام سایت ها قابل استفاده است  .

هر زمانی که قصد دیدن ویدیویی را دارید به راحتی با این افزونه بخش تبلیغاتی را غیر فعال کنید .بدین طریق در زمان خود نیز صرفه جوی می کنید . نام این افزونه  skip ads on you tube است . هر زمان که شما ویدیویی را باز می کنید آیکونی آبی رنگ در بالای آن ظاهر می شود  با کلیک بر این آیکون شما می توانید تبلیغات روی ویدیو را مدیریت کنید .

سایر اطلاعات در مورد افزونه skip ads on you tube برای گوگل کروم

استفاده اسان و راحت و آزاد برای تمام کاربران

موجب صرفه جویی در وقت می شود

تبلیغات را حذف می کند

نسخه خریداری شده این افزونه 4 دلار است .

منبع دانلود افزونه

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. من مشکلی با استفاده از این نرم افزار ها دارم. عقلم در برابر این اپلیکیشن ها. عقل من میگه مگه من چه هزینه ای برای مشاهده ویدئو های یوتوب پرداخت می کنم به شرکت گوگل که حالا بخوام بیام تبلیغاتشم نبینم؟ حداقل اگر کلیک نمی کنم بگذار قابل مشاهده باشن. بعلاوه خارجیا مثل ما ایرانیا نیستن که. ایرانیه میخواد یه مطلب بذاره بالاش به اندازه 10 فوت تا پایین تبلیغ های بی خوردی گذاشته. سرویس تبلیغی گوگل هوشمنده و چیزی حتی نشون میده که من میخوام و دنبالشم یا ممکنه برام جالب باشه. پس مشاهده تبلیغات و کلیک کردن روشون همیشه و در همه جا به ضرر من نیست. و من هیچوقت از این دست اپلیکیشن ها استفاده نمی کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *