مقایسه تبلت های اندروید ( قابلیت توسعه )

مقایسه تبلت های اندروید ( قابلیت توسعه )
  • 1391/2/26
  • آزاد
  • 0

iPad2  مانند یک جزیره است که شما به جز وسیله ارتباطی خاص ، قادر به ارتباط با دیگران نیستید و این در حالی است که حتی با همان وسیله شما هر نوع ارتباطی را نمی توانید برقرار کنید و ضمنا قادر نخواهید بود که حافظه آن را گسترش دهید و آنچه ابتدا انتخاب می کنید برای همیشه همراه شما خواهد بود .

در مقایسه ، عموما تبلت های اندروید به راحتی به تلویزیون یا دوربین وصل می شوند و آنها به شما این امکان را می دهند که مثل یک مموری کارت هر گاه خواستید به ظرفیت آن اضافه کنید .

تبلت سونی s  دو ویژگی دارد که وقتی از آن در اتاق شخصی تان استفاده می کنید بسیار کاربردی است . بسیاری از تبلت ها  مثل اسوس و سامسونگ نیز این ویژگی ها را دارند و می توانند اطلاعات را از تبلت شما در یک شبکه خانگی با وسایل دیگر در ارتباط بگذارند . اما تبلت S سونی ( Sony Tablet S) تنها دستگاهی است که امکان ارسال محتویات را به یک دستگاه ( مثل یک تلویزیون HD) با یک ضربه کوچک به صفحه به طور مستقیم و بی سیم ایجاد می کند .

تبلت سونی s

تبلت S  سونی از یک سیستم مادون قرمز مانند کنترل های ساده استفاده می کند که با طراحی بسیار زیبا امکان کنترل سیستم های سرگرمی خانگی را برای شما فراهم می کند .

برای ایجاد یک ارتباط قابل اطمینان با تلویزیون HD  شما ، باید مطمئن باشید که تبلت انتخابی تان یک پورت HMDI داشته باشد . تبلت هایی که فاقد این خروجی هستند ، مانند سامسونگ گالکسی تب 10/1 و iPad2  به وسایل نسبتا حجیمی احتیاج دارند که حدود 40 دلار خرج روی دستتان خواهد گذاشت . به جز گالکسی تب 10/1 و گالکسی تب 8/9 همه تبلت های اندروید که در ده تای اول انتخاب می شوند یکی از انواع خروجی HMDI  را دارند .

طبیعی است که داشتن ورودی حافظه جانبی کارایی تبلت را بیشتر می کند . اما نباید از این نکته هم غافل بود که همه ورودی های کارت به طور یکسان قابل استفاده نیستند . بعضی از تبلت ها این اجازه را به شما می دهند که فایل ها را از یک کارت به داخل تبلت انتقال دهید ، اما این امکان به طور معکوس وجود ندارد . یا در بعضی وجود یک ورودی با اندازه کامل به این معنی است که شما با قرار دادن کارت حافظه در آن می توانید تصاویری  را که با دوربینتان گرفته اید با نمایشگر تبلت مشاهده کنید .

تبلت لنوو تینک پد

در بین سه تبلتی که ورودی با اندازه کامل  SD Card  دارند ، تبلت سونی S  فقط می تواند اطلاعات را از کارت حافظه به داخل دستگاه انتقال دهد و نمی تواند از آن به عنوان یک حافظه جانی در خدمت تبلت استفاده کرد ( هر چند سونی ادعا کرده که در به روز رسانی های آینده این امکان را فراهم خواهد کرد ).

 توشیبا تریو

تبلت لنوو تینک پد ( Lenovo Thinkpad Tablet )  و توشیبا تریو ( Toshiba Thrive )  می توانند از کارت حافظه ورودی به عنوان کارت حافظه نیز استفاده کنند . ضمنا تریو تنها تبلتی است که از SDXC  ( که کارت حافظه ای را با قابلیت انباشت 100 گیگابایت اطلاعات دارد ) پشتیبانی می کند .

هر دوی این تبلت ها یعنی تینک پد و تریو یک ورودی با اندازه کامل USB  هم برای استفاده فلش مموری ها و هارد های خارجی دارند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *