تبلت های ویندوز

تبلت های ویندوز
  • 1391/2/30
  • آزاد
  • 2

بازار امروز تبلت ها امروز بیشتر در دست مدل های متنوع اندروید و iOS است، اما این به آن معنا نیست که شما نمی توانید تبلتی با سیستم عامل ویندوز پیدا کنید.

شرکت های مختلفی مانند Dell, Exo pc, Fujitsu, Hewlet-Packard, Motion Cumputing, View Sonic, Samsung تبلیت هایی با سیستم عامل ویندوز عرضه کرده اند.

قیمت این تبلت ها هم از 650 دلار آغاز می شود و تا دو برابر هم می رسد.

با این وجود با توجه به کارایی ها و ویژگی ها، طراحان این تبلت ها آنها را بیشتر برای کارهای تجاری طراحی می کنند. زیرا سیستم عامل ویندوز از این نظر بالاتر از هر سیستم عامل دیگری قرار می گیرد و کاربران زیادی پیش از این با نرم افزارهای آن آشنا بوده اند.

تبلت های ویندوز

قیمت های بالاتر، عمر باتری کمتر، کیفیت پایین صفحات لمسی و نیز برنامه های کاربردی دلایلی است که باعث شده تبلت های با سیستم عامل ویندوز  نسبت به اندروید و iOS  کمی عقب بمانند. اما به نظر نمی رسد که این وضعیت زیاد ادامه پیدا کند. بدون شک اگر این مشکل ها کمی برطرف شوند تبلت های ویندوزی رقیبی بسیار مهم رای دیگر تبلت ها خواهند بود و چه بسار گوی سبقت را خیلی زود از آنها بگیرند.

تبلت های ویندوز

هر چند که تا آن موقع فرصت مناسبی در اختیار اندروید و  iOS  قرار دارد تا فاصله خود را با تبلت های ویندوزی افزایش دهند. زیرا با ورود ویندوز 8 در سال 2012 تجربه خوب مردم از ویندوز 7، آنها را دوباره به سوی ویندوز سوق خواهد داد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *