سرگرمی روز جمعه : دایناسورها و سنگهای آسمانی

سرگرمی روز جمعه  : دایناسورها و سنگهای آسمانی
  • 1391/3/12
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

در بازی این هفته در واقع نبردی برای زنده ماندن را تجربه خواهید کرد . سنگهای آسمانی از بالا بر روی زمین می آیند و شما باید دایناسور را در مقابل این سنگهای کشنده محافظت کنید . با این تفاسیر آیا ایده ای دارید که زندگی این دایناسورها را نجات بخشید یا می خواهید منقرض شوید ؟

دایناسورها و سنگهای آسمانی

بازی را با دو دایناسورآغاز می کنید آنهارا در جایی که فکر می کنید بهترین مکان برای دفاع  است قرار دهید و بازی را شروع کنید.

می توانید قبل از آنکه دایناسورهای خود را در محل قرار دهید با جابجا کردن محل قرار گیری آنها از وضعیت قرارگیری با خبر شوید . با چپ کلیک بر روی تخم و جابجا کردن آنها می توانید بهترین مکان را برای آنها در نظر بگیرید .

هنگامی که موج سنگها شروع شد ، دایناسور های شما به صورت خودکار شروع به تیر اندازی می کنند ولی باید اول چپ کلیک کنید تا این آتش شروع شود . چپ کلیک را پایین نگه دارید و به سمتی که سنگها می آیند بکشید تا آنها را متلاشی کنند .

نه تنها باید سنگهای آسمانی را که به سوی دایناسورها می آیند نابود کنید بلکه باید آنهایی را که نزدیک آنها هم ممکن است برخورد کنند نابود سازید . در تصویر زیر می توانید نحوه منفجر شدن این سنگها را مشاهده کنید … هرچقدر سنگی بزرگتر باشد انفجاری که ایجاد می کند هم بزرگتر است …

هنگامی که از موجی از سنگهای آسمانی جان سالم بدر بردید می توانید به سراغ اسلحه ها و دایناسورهای جدیدی که به شما داده می شود بروید و خودتان را آپگرید کنید . هر نوع دایناسوری روش و شیوه خاصی برای مبارزه و دفاع دارد که هرکدام به نحوی قابل استفاده می باشند .

توجه داشته باشید که آپگرید کردن بر روی تمامی دایناسور های فعال همان نوع تاثیر می گذارد .

از موج دوم هم جان سالم بدر بردیم …

Goggles یکی از بهترین آپگریدهایی است که می توانید داشته باشید !

تعداد و اندازه دایناسورها با جلو رفتن در بازی و زنده ماندن ، زیاد می شود . پس تلاش کنید تا دایناسورهایتان زنده بمانند.

اگر باختید نگران نباشید دوباره شروع کنید و امتیاز بهتری بدست آورید .

امیدوارم از این بازی لذت ببرید و آخر هفته خوبی داشته باشید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید .

منبع :How-To Geek 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *